FruHellström skrev 2011-05-18 16:02:36 följande:
Vad man missar när man inte sitter klistrad vid datorn
Här e en till med molvärk :/ Känns mer eller mindre hela tiden, är i v17 idag.
Igår så fick karln min en knäpp, så vi va tvugna o åka till Skärholmen o shoppa, antar han e less på mitt gaggande om att jag inte har ngt o sätta på mig, men det är ju egentligen hans fel...faktiskt...
Fick en jättemärklig känsla i magen när jag provade kläder, jag böjde mig fram o då kändes det precis som ngt klämdes rätt högt upp, som under ena revbenet, superläskigt, o inatt så vet jag inte om jag drömde eller om det hände, kändes som det bara blixtrade till i magen. SÅ nu är jag som ett nervvrak, får för mig både det ena o det andra :-/ har inte känt lilltrollet knappt heller, magen är som gelé mer, innan har jag alltid känt att den ligger nånstans för det är stenhårt precis där i magen. men nu så ör det rätt mjukt. Antar att den ligger långt in sas, nära ryggen mer. Längtar iaf massor till kollen på Tisdag!
Fick sonen på besök idag så vi for iväg o uträtta lite ärenden i byn, han kommer för första ggn på flera år ha nästan ett helt sommarlov utan fritids, jag har alltid jobbat så hans lediga tid va när pappa haft semester. Känns superbra! Sen får man se hur mkt man orkar göra, men efter denna kollen på Tisdag så hoppas jag man får lite mer riktlinjer och kan planera lite mer i sommar...
Well, ska försöka göra ngn nytta nu innan sambon kommer hem
sorry, jag läste vad du skrev innan om molvärken men missade att svara ju

hur kunde jag göra det när jag sitter klistrad framför datorn nu? haha jag är i v 25 (24+3) så ja jag hoppas att allt står rätt till men det borde det göra för kände av molvärken redan tidigare men inte nämnt det bara. var ju på koll i måndags.
jobbigt för dig att du känner så med magen, ibland blir min mage också ganska mjuk. men jag känner ialf sparkar och buffar emellanåt. innan tyckte jag det kändes mkt mer men vissa dagar är det väldigt lugnt så man blir lite nojig men men, har en doopler om det skulle krisa sig men vill inte använda den om jag nu känt av någon buff under dagen.
skönt ändå att komma ut på lite shopping, önskar jag också kunde göra det. nu sparas alla pengarna istället och löne kontot växer på sig mer och mer för varje månad
igår kollade jag lite på bebis saker via nätet, säng himmel och lite annat smått och gott. har det mesta klart iofs med vagn,säng,skötbord, sängkläder osv. men några saker behövs inhandlas innan det är dags.