snalmums skrev 2011-05-18 18:22:31 följande:
ja, nu är min mage helt mjuk beror nog på att jag mestadels legat idag på soffan och vilat. skönt att du känner av bebisen och du är lite mer lugn nu!!!
har inte hunnit kolla på cubus eller någon annan affär nu på sistone, men tänkte kanske om några veckor om jag känner mig ok ta en sväng med min pensionärsstol (rullstolen) och åka runt kolla lite i butiker. tror jag väntar ialf tills jag är förbi v 28 då är chanserna goda att fosteret klarar sig bättre än om jag skulle föda nu tex.
skönt ha vagnen klar och redo, kronan vagnen är snygg! själv köpte vi en emmaljunga nitro city fast vi köpte den ny. har också hört att snorsug är bra att ha hemma
nja bra sidor vet i tusan men jag googlade lite bara. hittade några fina saker ialf.
sovtex.se/barnartiklar.html
www.barnparadiset.se/
www.barnlycka.se/
www.iob-butiken.se/
www.babyshop.se/
själv är jag en inredningstokig tjej så älskar kolla massa saker på nätet med inredning och barnsaker osv.
Emmaljunga är bra sk*t! Har kvar sittvagnen från sonen, e som ny, så vi får se om den används oxå senare..
Ska absolut kolla in sidorna, man blir lätt så blind o bara kollar på de sidor man vet. Jag gillar oxå inredning, men just nu kan man inte göra så mkt, ska dock be mannen släpa upp symaskinen när jag känner mig inspirerad till o sy lite :) Men hoppas på en snäll bebis så kanske jag kan få måla om sovrummet när h*n kommit ut
Apropå nr 2 som jag ser ni diskuterat flitigt, Jag har själv kört med Lactulose, just för det är sååå obehgligt o trycka på när man är lite förstoppad, nu va det några dar sen jag drack, men hämtade ut ny idag så jag har om det krisar ordentligt.
Nu måste jag lägga mig o låta supermealen sjunka ner ordentligt. Har fått dille på vår lokala korvmojjes hamburgare, ibland bara MÅSTE jag ha hamburgare därifrån, som ikväll, mannen jobbar över så det passade ju bra
Skönt att det verkar lugnat ner sig Lanie, ibland kan faktiskt ett rejält toabesök göra susen