mammasgullar skrev 2011-05-17 10:32:41 följande:
Åh det låter mysigt med ett album
Ni som fått i cerclage, hur lång tid tar det att förbereda för att sätta i det? Om ni förstår vad jag menar?
ja, det kommer nog o bli fint när det väl blir klart, men det är ett stort projekt, har suttit o spaltat upp hur många sidor det kommer o bli o är väl uppe i drygt 70 sidor, så det är väl också lite därför jag har haft så svårt o komma igång för projektet känns så stort!
jag tror jag hörde av mig till läkaren när jag var i vecka 9 ngt, för o förvarna om att jag var gravid igen. när vi sen väl pratade om en tid så tog det nog ungefär två veckor o få den...
snalmums: köpte ett vitt skötbord från ikea. ett sånt där som har ett skåp o så lägger man skötbordet över, vi behövde ändå en möbel till i badrummet, ett skåp så då tyckte jag det här var perfekt för då kan man ju använda bara byrådelen sen när man inte använder skötbordet längre...
vissa vill ju inte läsa om det handlar om saker som gör ont eller om man har dåliga erfarenheter just för att det kan trigga igång ännu mer oro, men jag är nog lite tvärtom att jag vill höra om allt så jag kan förbereda mig på det värsta o då brukar det inte heller bli så farligt.. så jag får väl varna känsliga läsare isf om jag tycker det gör asont!