FruHellström skrev 2011-05-18 17:40:45 följande:
Nä, jag bor nere i Trosa, men det går snabbt o åka upp till stan, om man inte hamnar i rusningstrafiken såklart

snalmums skrev 2011-05-18 16:20:13 följande:
sorry, jag läste vad du skrev innan om molvärken men missade att svara ju

hur kunde jag göra det när jag sitter klistrad framför datorn nu? haha jag är i v 25 (24+3) så ja jag hoppas att allt står rätt till men det borde det göra för kände av molvärken redan tidigare men inte nämnt det bara. var ju på koll i måndags.
jobbigt för dig att du känner så med magen, ibland blir min mage också ganska mjuk. men jag känner ialf sparkar och buffar emellanåt. innan tyckte jag det kändes mkt mer men vissa dagar är det väldigt lugnt så man blir lite nojig men men, har en doopler om det skulle krisa sig men vill inte använda den om jag nu känt av någon buff under dagen.
skönt ändå att komma ut på lite shopping, önskar jag också kunde göra det. nu sparas alla pengarna istället och löne kontot växer på sig mer och mer för varje månad
igår kollade jag lite på bebis saker via nätet, säng himmel och lite annat smått och gott. har det mesta klart iofs med vagn,säng,skötbord, sängkläder osv. men några saker behövs inhandlas innan det är dags.
Fast nu är magen hård o känner hur det sparkar lite, lr mer trycker ska jag väl säga, ngn därinne har fått till vana att trycka på blåsan så rätt va det e är man kissnödig för att minuten efter inte känna ngt. Så nu e man lite mer avslappnad.
Det är så kul o kolla bebisgrejer, va in på cubus en sväng igår, superbilligt ju, annars är jag mer H&Mfreak, men ska absolut kolla mer på Cubus när det är dags. Vi hittade ju vagn på blocket så det va bara att slå till, vi visste vilken vi ville ha, militärgrön Kronan, så cool o ovanlig. O som ny, ännu bättre :)
Jag har säng, babyskydd o skötbord kvar, sen ska jag ta en helg framåt hösten o gå igenom sonens gamla kläder o tvätta upp. Vet inte om det behövs så mkt mer...?? Jo, snorsug!! Absolut nödvändigt minns jag! hahah!
Har du ngt tips på bra sidor på nätet?
ja, nu är min mage helt mjuk beror nog på att jag mestadels legat idag på soffan och vilat. skönt att du känner av bebisen och du är lite mer lugn nu!!!
har inte hunnit kolla på cubus eller någon annan affär nu på sistone, men tänkte kanske om några veckor om jag känner mig ok ta en sväng med min pensionärsstol (rullstolen) och åka runt kolla lite i butiker. tror jag väntar ialf tills jag är förbi v 28 då är chanserna goda att fosteret klarar sig bättre än om jag skulle föda nu tex.
skönt ha vagnen klar och redo, kronan vagnen är snygg! själv köpte vi en emmaljunga nitro city fast vi köpte den ny. har också hört att snorsug är bra att ha hemma
nja bra sidor vet i tusan men jag googlade lite bara. hittade några fina saker ialf.
sovtex.se/barnartiklar.html
www.barnparadiset.se/
www.barnlycka.se/
www.iob-butiken.se/
www.babyshop.se/
själv är jag en inredningstokig tjej så älskar kolla massa saker på nätet med inredning och barnsaker osv.