FruHellström skrev 2011-05-16 12:52:09 följande:
Oj, vilken bamsing

Snart dags ju! Det är supernervöst här med, va hos några vänner igår på middag. Och de har en 1årig tös, det är ju nästan som en bebis oxå, hon tultade runt där man blir ju alldeles varm i hjärtat, så söt att man svimmar o längtar ännu mer!!! Samtidigt, vilket passande hela tiden, hahah!
Nu måste jag göra mig i ordning, ska med sonen o exet till sjukhuset, hoppas han med är lite förstående mot att jag inte är så snabb, fantastiskt skönt att det aldrig har varit ngt större strul mellan oss o att vi i stort sett är som vilka vänner som helst!
ja, det beror nog på all kladdkaka jag hävat i mig :) ja, våra vänner har också en ettåring o jag både fasar o längtar dit, för som du säger, vilket pass det är.. då verkar nästan bebistiden som en semester, även om man förmodligen kommer o vara helt frånvarande för omvärlden den första tiden, men då är de ju stilla iaf :)
tycker det låter superhärligt att ni har en sån bra relation även att ni inte är tillsammans längre. önskar att fler par hade det så, för det skulle spara så mkt problem då. har en vän som separerat från sin sambo också o dem har skött det hela så bra, aldrig låtit det gå ut över deras dotter o jag blir så varm i hjärtat att det finns såna mogna o godhjärtade människor.. önskar att mina föräldrar också hade hanterat sin skilsmässa så.. det hade sparat många tårar...