Thalis, hejhej! tacktack!

Ja visst växer dom! Sander blir ju tre i december och han är verkligen stora killen! Vad hände med mitt lilla Snöre? Nu ligger ju Snöret2 på jäsning men oj vad mycket mer nervös jag är denna gången... dessutom hade jag gbs också men har fått penicillin redan.
Cerklaget sattes i fredags så det är jättenytt och jag går och känner efter hela tiden. Hjälpte inte mycket av att jag hade värsta magknipet i gårkväll heller. Och att imorgon är det Gabriels fyraårsdag så det är mycket som surrar i huvudet nu.
Pupp, vi ligger hyfsat lika då, jag är 15+0 imorn. Jag hade blödningar i somras, väldigt små men man blir ju hysteriskt orolig. Efter cerklaget har jag inte haft någon hitills i alla fall. Jag håller tummarna för att detta verkligen inte är något farligt, man kan ju blöda en del och läkarna säger att man kan blöda som en mens och det inte betyder något egentlign. Hoppas det bara var en rest som blödde ut nu eftersom det var lite klumpar och att det blir bra nu! Jag tycker det är lustigt att du inte fick komma in? Kan du inte ringa och rådfråga förlossningen? Massor kramar!!! <3
Mamma mys, håller med, dessa tappar... kan dom inte bara funka som det är tänkt??