Mamma mys; vilka resor du gjort... Förstår att det gör ont som satan(ursäkta språket) om det sätter fart innan klippet.
Jag tycker bara det vore himla smidigt OM det satte fart då, o slippa gå o vänta sas, det är nog min största rädsla faktiskt, att gå över tiden. Konstig tanke, men nä, hellre lite innan så man bara blir förvånad, ist för att gå o hetsa upp sig att det kommer ske när som helst.
Trassel; skönt att ändå gå så länge utan cerklaget, men förstår om det va tungt, ska göra mitt yttersta att inte bräcka ditt rekord
Igår va jag förresten hos BM, o allt va bra, lilltrollet låg med huvudet ner o hjärtat slog på så fint först 125 o sedan uppåt 160, hon surrade om att det va ngn acceleration som bara va jättebra att hon fick höra...??
SF mått va 30 o jag låg närmre taket än mittenkurvan, blir till o leka michelingubbe igen tror jag...
O alla värden va bra o urin o ja, tiptop mao. Skööönt!!
Mannen far på grabbresa idag o jag kidnappar min son av sin pappa så nu ska vi ha några dar o bara mysa, äta massor av fisk och nötter!! Sambon är allergisk så nu ska vi festa till ordentligt, har varit gööörsugen på chokladdoppade paranötter o cashew o ja, alla nötter!!