Pupp skrev 2011-08-24 15:52:41 följande:
Hej!
Tack för alla uppmuntrande kommentarer och stöd!
Kollen gick otroligt nog bra!!!!!!! Bebisen låg och sprattlade och levde, hjärtat slog som det skulle och det bästa av allt tappen var stängd!
Har varit nästan mest orolig för att den skulle ha öppnat sig eftersom det kommit ut klumpar.. Kom ut en till när jag var på toa innan kollen precis den var mer brunsvart så antaligen ännu en rest an koagulerat blod. Antagligen var det ett blodkärl som spruckit och därav blödningen och det som inte är bra med blödningar av den här typen är att det retar livmodern och tappen också antar jag... Har fått tabletter som jag ska äta som gör att blod stelnar fortare och att blödningar läker bättre. Hoppas nu att dom ska hjälpa och att vi slipper gå igenom detta igen! Har mått så jäkla dåligt dom senaste dagarna.
Nu ska vi dit igen den 5 september och då ska min läkare även göra RUL. Skönt att han kunde göra det, då slipper vi en resa till sjukhuset.
Jag har också haft stick/ilningar i nedre delen av magen vid cerklaget trodde jag. Inte så mycket när jag ligger ner utan mer när jag går/står.
Jag är i vecka 17+0 idag. vill bara vara någonstans i vecka 28 så man kan börja andas ut..
Kram på er!
Tack för uppdateringen och skönt att allt var bra. Snart är det den 5 sep och vad spännande med RUL. Varje gång jag är hos dr är det typ RUL. Jag har själv tid hos min privat läkare och barnmorskan den 1 sep. Jag bara längtar. för en gång skull så blir det inget lasarettbesök utan en vanlig privat gynläkare mottagning.