• Dallis

Cerclage?

Jag undrar om det finns någon som har erfarenhet av cerclage?
    Jag är gravid med andra barnet och ska få ett cerclage om ca 9 veckor.
    Kommer bli helt sjukskriven efter det. Hur hade ni det? Jobbade ni? Vad fick ni/fick inte göra?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-28 00:07
    Här finns många tjejer som tillsammans har en massa erfarenheter om det mesta som rör cerclage.
    Alla frågor är välkomna, även de med "äckelvarning"

• Svar på tråden Cerclage?
  • FruHellström
    vixan skrev 2011-08-30 08:51:14 följande:
     Undrar om vi föder på samma dag.
    haha, ja det vore ju pricken över i:et iom så många lika tider på sjukhus o liknande =) Återstår att se, inte så lång tid kvar
  • snalmums

Nu har våran lilla flicka kommit ut. skriver mer när jag kommit hem! kram till er alla

bf 3 september
  • Trassel

Schäfer, tack! Jo det blir ju helt andra premisser när man inte får göra NÅTT, nu kan man ju ändå berätta att jag inte får lyfta S och han accepterar det. Det är ju trist att inte kunna busa runt som vi brukar. Det är oftast han och jag som hittar på mycket saker som är utanför hemmet men vi får ta igen det sen hoppas jag!
    Tror säkert att det är övergående men det är ju ändå bra att det märks så hon inte stänger in sin reaktion. När hon väl levt ut den så kommer det säkert vara ok!

Snalmums, Hurra!!! Grattis vilka underbara nyheter! Krm på er alla!!!

Mamma till Gabriel f/d 25/8 2007 & Sander f 4/12 2008
  • Thalis
    snalmums skrev 2011-08-30 11:25:54 följande:
    Nu har våran lilla flicka kommit ut. skriver mer när jag kommit hem! kram till er alla
    Stort grattis!!!
    Mamma till A, A, A och V.
  • mamma mys

snalmums: super grattis till er:)

imorse 05:20 var jag med på förlossningen när min blivande gudson kom till världen...så otroligt söt:) efter 3 dygn med värkar kom han tillslut....