tack snälla!
Idag blev jag lugnare etappen fortfarande lång och sluten 3,9cm. Bebisen lika livlig. Fick en ny tid om 14 dagar. Var på babyland och tittade lite också. Roligt att shoppa... än så länge med ögonen bara.
mamma mys skrev 2011-09-01 08:40:53 följande:
MiScHoOo: håller tummarna att det går bra imorgon o grattis på födelsedagen:)
igår på dagen hade jag massa sd...så jävla drygt..tog en bricanyl o la mig o det lugnade ner sig....i natt vaknade jag av sd igen..o den här gången gjorde de ont..magen blev hård o molvärk under magen o bak i ryggen....fick panik o det enda jag kunde tänka var fan nu är det kört nu blir jag inlagd o sen går det säkert åt skogen igen...orkar fan inte....ringde förlossningen som sa att jag skulle ta en till bricanyl o lägga mig o se om det lugnade sig..vilket det gjorde men nu är jag så nervös att det ska dra igång igen o att jag ska behöva äta bricanylen regelbundet hur går det då med teori provet o uppkörningen..fan fan fan...är i vecka 23+1 idag....
kan man inte bara få någe sömn medel o vakna i vecka 30+ eller nåt..känner att det här tar väldigt hårt psykiskt..låg bara o grina hela dagen igår.....orkar fan inte mer, mår så dåligt....men vad gör man...ska på kontroll den 12 igen.....om jag inte får mer sd...då måste jag snart åka in ändå för snart är bricanylen slut:(
Hemskt när medicinen är snart slut, man får panik, Hoppas sd lugnar ner sig, tror det är klokare att ligga ner så mycket som möjligt än att behöva springa till lasarettet just under sd, risken större att det pressar ner. vet inte om jag inbildar mig, men när jag får en sd så masserar jag magen tills den blir lugnare. Håller tummarna att det lugnar sig för dig
kram