Cerclage?
Ja prova! Sängen tycker jag personligen blir lite "bylsigt", men soffan fungerar fint. Klumpigt i början, men man lär sig fort
Jag har blivit en hejare på att skriva liggandes på sidan!!!
Då så! ![]()
Ja prova! Sängen tycker jag personligen blir lite "bylsigt", men soffan fungerar fint. Klumpigt i början, men man lär sig fort
Jag har blivit en hejare på att skriva liggandes på sidan!!!
Då så! ![]()
.Vad skönt att ni kommit överens
Håller tummarna för Er nu!!!
Hur mås/känns det?
Magda: förstår din oro och klart att man som mamma SKA bli orolig också! Men kanske du kan försöka tänka så här, troligtvis är det ju inget men nu kommer de att ha koll på honom när han föds och även innan (tänker på ul närsta vecka)! Kram
Niinis: Kram vännen, känner så med dig... 
Lanie: du känner din kropp och så länge du lyssnar på den och alla undersökningar ser bra ut så är det ju jätte bra om du kan fördriva tiden med lite jobb
Jag blir också "öm" och avskyr undersökningarna...men hellre vul än gynundersökning som är fruktansvärt tycker jag
Tur man försöker undvika dessa när man har cerklage...
Magda: hoppas du fick sömn i natt och att fotograferingen gick bra
Håller tummarna för Dig i morgon och tänk, nu är det verkligen inte långt kvar
Så spännande ju!!! Hur mår du?
Ego: BM har varit här på hembesök och allt såg bra ut - skönt. Bebis har sjunkit långt ner men var inte fixerad! Förklarade tyngdkänslan jag haft senaste dagarna
Tänk nästa kontroll får jag nog ta mig till mottagningen
Jag måste fråga om det är någon som provat någon av de tens-apparater som säljs på Claes Ohlson?