Niinis skrev 2011-01-13 10:08:09 följande:
tack för era svar! tänkte efter lite här och minns förra graviditeten då jag BARA hade 4mm kvar av tappen och trots det kunde den återgå till 3 cm senare, och den graviditeten slutade ju först i v.39+4!

så inget är tydligen omöjligt. Måste sluta vara så negativ, och jag vet att jag kommer bli mycket mer positiv efter nästa koll som är den 3 feb, om allt ser bra ut, för sen har jag passerat v.24 och kan börja se framåt. Nej nu måste jag vara positiv!!
Klart du ska vara positiv!!! Allt ser ju jätte bra ut

och skulle du ändå känna dig nere så skriver du av dig här!!! Kram på dig

MagdaA skrev 2011-01-13 09:58:23 följande:
hej på er här är en som inte mår nå vidare idag. sovit uselt i natt igen. molande värk i magen å bakåt ryggen, som mensvärk, stenhård mage och illamående. låg vaken mellan 4 och 7, luckades slumra en liten stund innan väckaren ringde. Har lämnat Alex på dagis så nu ska jag lägga mig å se om jag kan sova en stund, el iaf vila.
Jobbigt att inte kunna sova... Själv är jag tvärt om - kan sova dygnet runt för tillfället känns det som!
Molvärk är inte kul heller...fungerar inte alvedon? Förvärkar kan man ju få flera veckor innan förlossning, hur hade du det sist?