• Schäfer

Cerclage?

Thalis skrev 2011-01-12 18:44:39 följande:
    Fy sjutton det är så jobbigt med ont!!! Kan du ta alvedon? Det hjälper liiiiite när jag har ont i fogarna.
    Tar alvedon ibland mot foglossningen, känns trist att behöva "spä" på det ännu mer. Det är ju inte bra att ta alvedon för ofta och jag hoppas ju att jag har många veckor kvar....
    Men lite bättre idag faktiskt
    Hur mår du själv?
  • Schäfer
    Magda: vad jobbigt det låter... Hoppas nya boken hjälper! Vila behöver man ju verkligen nu när det är tungt och kroppen inte riktigt orkar... Du har inget Lergigan eller liknande hemma? Jag fick Lergigan mot illamåendet i början, men det är även avslappnande...
  • Schäfer
    MagdaA skrev 2011-01-13 13:39:01 följande:
    nej, nått sånt har jag inte hemma tyvärr.

nä, mellis uppätet och jag är helt yr och har ont i huvudet. nu blir det vila.
    Då hoppas jag att John Blund kommer till dig!
  • Schäfer
    Thalis skrev 2011-01-13 13:38:50 följande:
    Skönt att det känns bättre idag!! Vet ju hur ont det gör....
    Med risk att vara elak så måste jag säga att jag mår toppen Visst har jag ont men det är ingen nyhet precis
    Härligt Visst är det konstigt hur man kan "bortse" från hemsk smärta som foglossning när man har så mycket värre saker att oroa sig för
    Vi är osäkra på om Mountain Buggyn kommer in i vår hiss så vi måste låna hem en och prova innan vi beställer... Men jag är rädd för att den inte kommer få plats och då finns det bara vagnar "på höjden" och jag vill INTE ha en sån
    Visst är "nya modellen" från 2010?
  • Schäfer
    Thalis skrev 2011-01-13 14:27:07 följande:
    Visst är det konstigt

Nej, den nya är årets modell därför är den lite dyrare.
    Var och kollade vagnen igår och den bör få plats i en normal hiss.
    Vi bor i ett gammalt hus så vi har en liten liten hiss tyvärr
    Ok, kollade deras hemsida och då står det 2010 men inget om 2011!? Det dumma är ju att de bara anger mått på hopfälld vagn, jag är intresserad av måtten på uppfälld vagn
    Ska få mannen och åka förbi och "låna" hem en, vågar inte chansa!
  • Schäfer
    MagdaA skrev 2011-01-13 15:36:57 följande:
    fick sova 1,5 timme, de va riktigt skönt! slockade typ på 5 sek. mår fortfarande inte bra, blir en slö kväll i soffan.
    Härligt Magda! Skrattande
  • Schäfer

Lanie: tack, bilden är tagen i måndags 30+1

Håller tummarna för RUL i morgon, ska ni kolla kön?
    Hoppas mannen kanske hinner också! Modigt att gå själv

• Schäfer
    Lanie: åh vad skönt att du får sällskap!!! Lycka till nu, håller tummarna!!!
  • Schäfer
    MiScHoOo skrev 2011-01-13 18:22:28 följande:
    Hej kära vänner, nu tittar jag in igen. Jag har inte blivit gravid än eftersom jag fick ta bort gallblåsan för en tid sen och vi ska börja jobba på det i nästa månad så av nyfikenhet, vem har fått barn och hur har det gått för er som är gravida, finns det några hemligheter,,, är så nyfiken
    Hej hopp! Hoppas operationen gått bra! Tror inte det kommit några bebisar sen du var här sist...tack o lov
    Men det börjar närma sig målsnöret för ett par!!!
    Hoppas du snart får en liten inneboende!
  • Schäfer
    Thalis skrev 2011-01-14 15:14:36 följande:
    Schäfer: Fick no låna vagnen? Hur gick det?
    Han har inte haft tid att åka förbi, hoppas på helgen!!!
Svar på tråden Cerclage?