Melinda, det låter ju riktigt bra! Vad är det nu för vecka? Att tappen kan ändra sig lite i längd kan också bero på hur barnet ligger just vid mätningen och om man har sammandragningar just då, huvudsaken är ju att den finns kvar! Härligt. Att sd blir starkare och kommer regelbundet är nog inte så ovanligt nu när du kommer uppåt i veckorna och så länge tappen inte blir påverkad så är det ju ok!
Vet du när du får komma hem från sjukhuset?
Jodå, det går väl rätt bra, har koll den 20:e som först. Jag är hemma, tar det lugnt men gör rätt myket ändå, det är rätt svårt när man har en liten son som är full med bus...
Får sd om jag gör för mycket eller är upp för mycket. Cerklaget klämmer åt iband och jag känner av det men det känns hanterbart. Har inte nått ont av det. Foglossningen håller sig bättre än sist än så länge, förmodligen för att jag tar det lugnt och säkert för att jag är lite starkre i ryggen än sist.
Men det är segt, vill gärna at veckorna bara ska gå och komma över v 22 är ju stort och sen tror jag att jag också stänger av till v 30