• Dallis

Cerclage?

Jag undrar om det finns någon som har erfarenhet av cerclage?
    Jag är gravid med andra barnet och ska få ett cerclage om ca 9 veckor.
    Kommer bli helt sjukskriven efter det. Hur hade ni det? Jobbade ni? Vad fick ni/fick inte göra?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-28 00:07
    Här finns många tjejer som tillsammans har en massa erfarenheter om det mesta som rör cerclage.
    Alla frågor är välkomna, även de med "äckelvarning"

• Svar på tråden Cerclage?
  • Pupp

Snalmums: grattis är en gång och ta hand om er! Kram

• FruHellström

Grattis till tösen Snalmums! Sniffa o njut ordentligt nu Varm kram!

• mamma mys

idag har jag gått lika långt i den här graviditeten som med mina 2 senaste..dagen då noel föddes o dagen som jag blev inlagd pga sd med wiggo....hoppas dagarna fortsätter utan behov av sjukhus vård... 23+4....

• Pupp

Ja det hoppas jag med! Alltid jobbigt med sådana dagar.. Kram

• MiScHoOo

Det hoppas jag mamma mys. Jag förstår vad du menar... Även om du passerar denna dag utan att bli inlagd så kommer du känna att du har vunnit på bingo och varje dag som går kommer vara roligt, orolig och stark på ett konstigt sätt. Håller tummarna att du får glädjas så mycket du bara kan och allt kommer vara relativt lugnt till din riktiga förlossningsdag.

• Nenne

Grattis Snalmums =) Va roligt att de gick bra allt och att ni nu är hemma. Ta nu å njut =) Är nu själv hemma efter 10 veckor på neo. Kram på dig!!

• mamma mys

lillknas: har allt gått bra?? skönt o vara hemma igen efter så lång tid på neo...kram