Trassel skrev 2011-09-06 22:28:54 följande:
Melinda, men då har du ju kommit jättelångt! Vad roligt! Hittade in till din blogg nu med som jag ska läsa igenom!
Vill du ha besök på sjukhuset någon dag? Jag hasar gärna dit för en pratstund! Tis-torsdag går Sander på dagis så då har jag egentid.
Dag för dag och en vecka i taget räcker att tänka faktiskt, så försöker jag med och så gjorde jag sist.
Din man kanske får hem både fru och barn samtidigt! Skönt vore ju att komma förbi cerklageklippet för att få så lite tid på neo som möjligt men nu är du ju långt gången ändå så det är ju bra!
Foglossningen får gärna hålla sig så liten som möjligt men den finns där i bakgrunden.
Byter vecka på torsdagar så det närmar sig v 17+0 nu. Längtar 17 veckor in i framtiden så in i norden!
Vilket BFdatum har du fått?
Kram!
Ja, det känns som om man kommit ganska långt nu faktiskt :)
Du får jätte gärna komma förbi nånting. Imorgon eller under nästa vecka spelar ingen roll. Jag ligger ju där jag ligger ;)
Förstår att du längtar. Nu är du ju i alla fall halvvägs dit :)
Jag har BF 19 november. Tvivlar just nu på att jag kommer ta mig ända till november så jag hoppas på mitten/slutet av oktober. Men man vet ju aldrig vad som händer :)
snalmums: Det har lugnat ner sig lite men dom finns ju där. Men nu har det i alla fall gått två dagar utan någon bricanylspruta så det känns väldigt bra :)
Och stort grattis till lill-tjejen!! :D Vad skönt att höra att allt har gått bra :)