Pupp skrev 2011-10-10 07:36:53 följande:
Hej!
Nu har jag tillbringat dom fem senaste dygnen inlagd på Special bb på Östra i Gbg.
Allt började i onsdags då jag helt plötsligt fick en blödning igen. Ambulans in till Borås lasarett där som efter undersökning skickade mig vidare med ambulans till Gbg. I Borås tar dom bara hand om barn som föds från v 28.
Den senaste tiden har varit ett helvete är i v 23+6 idag så som alla förstår är ju varje dag som han vill stanna kvar i magen jätteviktig!
Vet inte riktigt hur det står till med tappen han som undersökte mig i Borås sa att den var väldigt tunn och i Gbg sa den läkaren att jag var ca 4 mm öppen. Sen har dom inte velat undersöka mer för att det kan reta. Kommer att bli undersökt idag eller imorgon av min vanliga läkare här på östra. Hoppas så att jag inte öppnat mig mer..
Blödningen har slutat nu så det är ju bra, bebisen mår bra och jag har inga sammandragningar. Jag har inte lämnat sängen sedan i onsdags min man bor här med mig och hjälper mig.
Kram på er
Jag håller tummar o tår för att liten vill stanna så länge som möjligt! Kram på er!!