Grazila skrev 2010-08-26 09:55:56 följande:
Ja jag är på övertid som genom nåt mirakel. 40+ och cerklaget klipptes för 3 v sen.
Kan verkligen hålla mig för skratt nu. Hela bebis verkar vara uppknölad under revbenen och jag är ingen stor kvinna. Den har skruvat som en tok inatt, så jag hoppas verkligen att den faktiskt ligger åt rätt håll kl.14 och stannar så! Jag är verkligen sjukt orolig, precis som vid trasslet med cerklageklippet denna gång, jag blir helt upp och ner och hinner fantisera ihop tusen grejer som kan gå fel som navelsträng runt halsen och annat. Det finns verkligen inget utrymme för något trassel, min tolerans är NOLL.
Smittat av oron på barnen har jag också gjort, så det slutade med att vi slumrade i en enda hög på madrassen i lekrummet. Känner mig som typ världens sämsta mamma som inte kan hålla nerverna i styr

Börjar ångra att jag inte tackade ja till den där igångsättningen vid klippet.
Oj vad jobbigt det måste vara!
Kan säga att när dom klippte mitt cerklage sist så öppnade jag mig tokfort direkt efteråt (var inte öppen när dom klippte det) och min dotter är född några timmar senare. Så där kändes det verkligen som det var cerklaget som "höll ihop"...
Hoppas att det kommer igång snart för dig! *kram*
Håller också tummarna för Magda idag!!!!
Dallis: härligt med såna läkare, man blir så glad när man läser att de finns
Fråga bara, vad är CSK?
Hur långt gången är du?