agnus castus, munkpeppar
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
... jag gjorde som du skrev och slutade efter ÄL. Tror man till och med kan ta en halv tablett. Hoppas nu det hjälper dig också
Lycka till!
Bra att du är positiv
Hej på alla er som tror på AC!
Jag har förstått att det finns olika bud på hur länge man ska äta det. Vad har ni får teorier och erfarenheter? Ska man sluta efter äl eller ta det hela cykeln?
Man vill ju inte riskera nåt! För min del var det viktigaste att få en tidig äl och det har jag fått nu så då kanske jag ska sluta?
Vad tycker ni? Tacksam för alla åsikter 

(nu är jag ju glad att jag slutade vid ÄL) Men det ska ju egentligen inte spela nån roll om man skull äta det hela månaden...
Jag fick tips att börja använda testlagret så får jag se om det ger mig större möjlighet.
Har idag fått AC och gissa om jag väntar på min mens nu.... Jag tror inte jag har sett fram emot min mens tidigare men nu längtar jag!!!!
Hoppas på att detta kommer hjälpa mig att kanske få en liten knatte till... Har ju 2 pojkar så en liten Tilda eller Tindra hade ju inte suttit fel :D
*LÄNGTANDE*

Måste man börja första dagen man har mens eller kan man börja innan med med AC eller hur gör man???
Jag har ju flytande form och på min flaska stod de bara 15-20 droppar i te eller varmt vatten eller dryck.
Problemet med mig är ju att jag inte vet när jag har min ägglossning eller mens
Min mens hoppar hela tiden så jag måste alltid vara förberedd...
Ska jag kanske starta direkt för att få ordning på det hela???
*Orolig*
mens..... ![]()
Ahhh okay då får jag hoppas på att den kommer snart då...