agnus castus, munkpeppar
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Hej!
Tänk om jag hitta er tråd för några månader sedan... Har skummat den lite nu istället...
Min erfarenhet av AC- två graviditeter- två missfall. Ett i feb och ett i april... Innan dess blev jag inte ens gravid... Har försökt 2 år nu i syskonverkstaden...
Tror att AC hjält mig till graviditet, men skyller den också för mf:en... Har dock bara ätit fram till äl... Mår annars bra av den... Denna äl kom 2 dagar tidigare... Detta är sista försöket med AC... eller kanske inte. Jag är kluven...
Hej Pimpinellan- kul att se dig igen... Men hade önskat i en graviditetstråd istället! Härligt att du ff delar med dig av goda råd!
Vad är egentligen spottings? Har man bara det INNAN den riktiga mensen kommer? Och varför får man det?
pixan, jag läste förr att just rosenrot kan ge missfall, ja blev gravid när ja hade tagit rr tom äl,sen inge mer, blev 2,ena försvann ut i v 5-6 och andra dog spontant i magen,visade sig v 15-16,då var den i storlek som 11veckor..
fick massa problem i över ett år efter ma och skrapningen, men sen nästa grav (utan rr) gick allt bra och har nu en dotter på 18mån..