• DevilsDaughter

agnus castus, munkpeppar

Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?

• Svar på tråden agnus castus, munkpeppar
  • Juliii86
    Virvla skrev 2010-07-28 16:47:26 följande:
    Juliii: Jag beställde från Vitaminbutiken, tog 4 dagar innan jag fick dem, kanske spelar roll vilken tid på dagen du gjorde beställningen... eller så har de sommarbemanning
    Jahaaaa oki, då kanske det också kommer ta 4 dagar för mig men jag mailade dom innan men har inte fått svar. Aja, jag får stå ut 2 dagar till

Typiskt att jag inte köpte dom innan mensen kom Obestämd
  • aaaa

Brukar ta ett par dagar för mig, men det kan nog ta upp till fyra dagar utan att det är nåt konstigt. Jag fick inte mitt B-100 Complex som jag beställt idag heller, men hoppas på morgondagen.

• helena29
    aaaa skrev 2010-07-28 17:52:59 följande:
    Brukar ta ett par dagar för mig, men det kan nog ta upp till fyra dagar utan att det är nåt konstigt. Jag fick inte mitt B-100 Complex som jag beställt idag heller, men hoppas på morgondagen.
    Bara nyfiken...vad används B-100 Complex till? Vad är det bra för?
  • aaaa

Ska, enligt många, hjälpa mot spottings och kort lutealfas. jag har problem med båda... Svårt att skapa nya liv då det ser ut så. :)

• Pimpinellan
    Juliii86 skrev 2010-07-28 14:16:08 följande:
    någon som har beställt agnus castus på vitaminbutiken hemsida? Jag beställde mina i deras hemsida i måndgs men har inte fått dom än Obestämd Hur länge dröjde för er? När jag beställde dom så fanns det i lager och tycker man att jag bodde får dom idag.
    Har tagit 2 dar båda gångerna.
  • Juliii86

aaaa: oki, hoppas den kommer inom 4 dagar. Pimpinellan: oki, det tog såpass kort tid. Nu har det gått 2 dagar så jag kan tänka mig att det kommer ta 4 dagar. Det står på hemsida att det skickar mail om det blir en försening. Har önnu inte fått det. Gör inte så mycket om det tar långt tid bara jag får den.

• velicious

Hur mycket betalar ni för ac? (beställning via nätet) jag far ju min genom gyn/barnmorskan och far betala 169 kronor..kanske ska ta mig en titt pa nätet istället kanske? om de är billigare där vill säga :p

1 vecka kvar här nu sen kommer förhoppningsvis en bra äl denna gang :) har 17 tabletter kvar o därför behöver köpa nytt sa svar uppskattas :)

♥ ᴴeNᴰrik «--ஐ♥
  • Juliii86

Den kostar 153 kr på vitaminbitiken för 1000mg och det är tablettet sen finns det för 149 kr på bodystore för 50ml och det är med droppar.

• helena29
    velicious skrev 2010-07-29 00:03:56 följande:
    Hur mycket betalar ni för ac? (beställning via nätet) jag far ju min genom gyn/barnmorskan och far betala 169 kronor..kanske ska ta mig en titt pa nätet istället kanske? om de är billigare där vill säga :p

1 vecka kvar här nu sen kommer förhoppningsvis en bra äl denna gang :) har 17 tabletter kvar o därför behöver köpa nytt sa svar uppskattas :)
    Jaha, så u får dina från gyn? Trodde inte gyn skrev ut sånt? Eller är det på recept?
    Av vilken anledning fick du det av din gyn?
    Vilka förändringar har du märkt?
  • Juliii86

AHar jag uppfattat det rätt att man ska doppa tabletterna i vattnet eller ska man svälja med vatten?

Vill du alltid ha sista ordet, talar du snart med dig själv.
Svar på tråden agnus castus, munkpeppar