agnus castus, munkpeppar
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Brukar ta ett par dagar för mig, men det kan nog ta upp till fyra dagar utan att det är nåt konstigt. Jag fick inte mitt B-100 Complex som jag beställt idag heller, men hoppas på morgondagen.
Ska, enligt många, hjälpa mot spottings och kort lutealfas. jag har problem med båda... Svårt att skapa nya liv då det ser ut så. :)
Hur länge dröjde för er? När jag beställde dom så fanns det i lager och tycker man att jag bodde får dom idag.aaaa: oki, hoppas den kommer inom 4 dagar. Pimpinellan: oki, det tog såpass kort tid. Nu har det gått 2 dagar så jag kan tänka mig att det kommer ta 4 dagar. Det står på hemsida att det skickar mail om det blir en försening. Har önnu inte fått det. Gör inte så mycket om det tar långt tid bara jag får den.
Hur mycket betalar ni för ac? (beställning via nätet) jag far ju min genom gyn/barnmorskan och far betala 169 kronor..kanske ska ta mig en titt pa nätet istället kanske? om de är billigare där vill säga :p
1 vecka kvar här nu sen kommer förhoppningsvis en bra äl denna gang :) har 17 tabletter kvar o därför behöver köpa nytt sa svar uppskattas :)
Den kostar 153 kr på vitaminbitiken för 1000mg och det är tablettet sen finns det för 149 kr på bodystore för 50ml och det är med droppar.
AHar jag uppfattat det rätt att man ska doppa tabletterna i vattnet eller ska man svälja med vatten?