agnus castus, munkpeppar
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Känner igen mig i beskrivningen av "seg" mens trots att jag haft positivt ÄL-test de senaste cyklerna. Men jag vet ju också att man kan ha positivt på ÄL utan att få ÄL. Så tyvärr kanske jag inte haft ÄL då jag trott det... :(
Denna månad var jag bortrest under de kritiska dagarna så jag har inte kunnat ÄL-testa. Är på dag 21 i cykeln nu och har inte känt av ÄL denna månad som jag har gjort de två senaste med rr och AC. Så har tappat lite hopp om ÄL denna månad iom att jag inte känt nåt. Tyckte mig ha ÄL-flytningar runt dag 12, men det är ju alldeles för tidigt för mig. Hade (eventuellt säger jag nu trots smiley på test) ÄL på dag 19 förra cykeln.
Ja, ja... Bara att invänta mens och sen försöka igen. :) (Ska dock ta ett ÄL-test idag och imorgon bara för att se om den är försenad.)
Ni som har pco och äter AC hur har AC funkat för er. Tänkte på er med pco som varken har mens eller äl. Hur länge har ni ätit AC innan ni har fått äl och mens?
Ni som har pco och äter AC hur har AC funkat för er. Tänkte på er med pco som varken har mens eller äl. Hur länge har ni ätit AC innan ni har fått äl och mens?
Hej i tråden jag undrar om någon av er äter/ätit femicur & hur ni isf mådde då ni åt dem?
Jag äter femicur för att förhoppningsvis slippa lite av mina pms, har bara ätit i 6dgr men mår illa till & från hela dagarna & är lite yr, jag ska snart ha äl & har ont i magen mer än vanligt.
Funderar på om detta beror på just femicur.
Hej!
Jag har blivit gravid nu!! Tog AC tills testet visade pluss! Fick positivt 8 dagar efter ÄL. Skönt att man slapp använda sig av progesteron. Inte helt omöjligt då att bli gravid trots kort lutealfas.