agnus castus, munkpeppar
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?

här kom mensen förut sa blir nya tag. igen :( bra att cykeln har blivit regelbunden av ac men attans att de inte vill ta sig..hur länge ska man behöva vänta? 4-5 manaden med ac nu.
Om man ska gå efter testinstruktioner så har du inte haft ÄL... Men det visste du ju redan, så nej... jag kan inte hjälpa dig denna gång.
MEN. Investera i ClearBlue digitalt till nästa månad. Använd billiga teststickor tills du ser en rejäl höjning. Använd sedan ClearBlue för att bekräfta. En smiley går inte att tolka eller missuppfatta. Och även om ClearBlue är mkt dyrare så använder du bara ett eller två test i månaden.
På din beskrivning av dina testresultat hade jag dragit fram CB på dag 16 (blir alltså två ÄL-test på samma dag, ett billigt och ett dyrt). Har funkat utmärkt för mig då jag gjort så och det har gått enbart ett CB i månaden och sen vet man säkert. Eller så säkert man kan utan läkarbesök. ÄL-tester betyder ju faktiskt tyvärr inte att man garanterat har ÄL.
någon som har beställt agnus castus på vitaminbutiken hemsida? Jag beställde mina i deras hemsida i måndgs men har inte fått dom än
Hur länge dröjde för er? När jag beställde dom så fanns det i lager och tycker man att jag bodde får dom idag.
Juliii: Jag beställde från Vitaminbutiken, tog 4 dagar innan jag fick dem, kanske spelar roll vilken tid på dagen du gjorde beställningen... eller så har de sommarbemanning