agnus castus, munkpeppar
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
hm nu vet jag inte varför det blev så 
www.prisjakt.nu/search.php%20castus
Hej alla Angus flickor!
Nu är jag gift o haft en underbar semester men inget plus!
Tänkte strunta i Ac först men ångrade mej o beställde 2 flaskor till!
Kram på er o grattis ni som plussat!
Juliii: Jag har inte känt av magen pga AC. Tycker att det har fungerat bra och jag har fått mindre spottings. Många tabletter innehåller laktos som bindemedel, vet inte om det gäller för AC, men det borde stå i innehållsförteckningen i så fall. Är du laktosintolerant kan det ju vara det som spökar, då kan det vara bättre med droppar. Hoppas det blir bättre snart!
Grattis till giftemålet Bossan :)
Har precis börjat med AC droppar då Pergo är slut i hela landet verkar det som. HAr läst en del och AC verkar fungera för många, men jag undrar om det är någon som äter AC och pergo? Förhoppningsvis kommer jag att kunna börja med Pergo nästa månad, ska man sluta med AC då eller kan man kombinera?
Nu har jag tittat tillbax i dagboken om hur det gick för mig med agnus castus =)
I sept 2007 började ja ta örtextrakt och gjorde det ungefär 1-2ggr/dag och i okt blev jag gravid efter nästan 3 års längtan och ett missfall. EN MÅNAD BARA!? Så jag rekommenderar varmt detta!
Då hade vi alltså ingen förklaring på varför vi inte fick barn. Så man ska väl kolla sig hos läkarn innan man börjar med detta.
Den påverkar hypofysen som i sin tur reglerar alla körtlar i kroppen.. jag ska testa det igen för min sköldkörtel.
Minns oxå.. då 2007.. att jag blev otroligt pigg av det. Jag började jogga som en tok för jag hade så mycket överskottsenergi! Jag var i min livs form =P
Lycka till alla =)