agnus castus, munkpeppar
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Tjejer, hann tyvärr inte läsa det om att fråga om AC innan jag hade min tid. I alla fall så var anser hon att mina spottings och inflammerade livmoderhals och det faktum att mitt underliv är som "en gammal trött kvinna som varit sjuk", :D, beror på den där bakterien som hon forskat hela livet om. Se artikellänk nedan.
dagbladet.se/nyheter/sundsvall/1.1922407-efter-14-ars-forsok-da-kom-hugo
Så dunderkurer med antibiotika (tre stycken för mig, två för sambon) och underhåll med lactal och Oversterin efter avslutad behandling så tror hon att det ska vara klart sen. Hon sa också att vi kommer att vara med barn snart. :) Om det inte är bra sen är jag övertygad om att hon tar det på allvar. Det känns så. Hon kommer aldrig att rycka på axlarna åt detta problem.
Härlig tant som folk tydligen åker över hela Sverige för att träffa. Hon sa att över 100 stycken som ansett sig ha haft svårt att bli gravida har blivit gravida efter behandling hos henne. Detta år. Jag tror på henne. 300 kronor kostar besöket hos henne, jag ska tillbaka först om 6 veckor... finns inga pengar för henne att tjäna på att ljuga ihop en diagnos som hon själv inte tror på.
aaaa, jag inoxar dig! Känner att jag fått tråden att glida från AC till spottings. Typiskt mig.
Superintressant info ju! En härlig tant verkar det vara...
Fast AC ska ju hjälpa mot spottings så helt åt pipsvängen är vi inte... :)
Mycket härlig tant! Jag är så glad att jag fick komma dit, känns inte som jag haft en chans ens med landstingets vård. Men jag är inte naiv. Jag inser att detta kanske inte funkar på mina spottings. Men då vet jag i alla fall att bakterien som kan göra det svårt att bli med barn är borta!
Ah, okej. Trodde att "inoxar" var ett nytt ord jag inte förstod och svarade här. :D Sen kom jag på att det var "inboxar". Sorry! D'oh!
HA ha!!
Det kan ju bli ett nytt ord
Det finns så mycket beteckningar här på FL som man inte fattar, skulle vara roligt att ha ett eget som man kan slänga sig med. Undrar hur lång tid det skulle ta innan någon vågade fråga!
! I mitt inlägg kan man ju tänka sig att inoxar betyder att jag typ hejar på dig! Och det gör jag ju, men någon måste ha stulit mitt b.
Jepp, jag trodde nog att det var ett ord för "you go girl" eller nåt sånt! 
Då var mensen här på dag 29
Det är min första gång jag äter Agnus Castus och mensen har blivit kortare än vad jag brukar ha. Så den har kortat ner 16 dagar, brukade ha en cykel på 45-75. Jag hoppas att det är tabletterna som har hjälpt mig.. annars får jag se nästa månad om det blir på dag 29. Jag är super glad!! Det gör inget om jag inte blir gravid nu.. kanske om 2 månader ![]()