agnus castus, munkpeppar
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Jag har i alla fall äntligen fått ett posetivt resultat av AC, eller jag vill i alla fall tro att det är p g a AC. Jag har fått glad gubbe på äl-testet i två dar nu och mer smärtor i magen och massor av äl-sekret. Var också hos gyn idag och läkaren sa att det på vul-et i alla fall såg ut som att jag har/ska få äl denna månaden.
Han sa också att jag kanske kunde behöva pergo för att stimmulera mina äggstockar(p g a dålig ägglossning) men att vi skulle avvakta med det tills alla prover var avklarade. Så nu om jag inte blir gravid denna månaden så tror jag att jag ska beställa hem en burk AC till och köra med dem ett tag till. Kan ju inte skada i alla fall.

Nu är jag inte så tuff längre
Blödningarna började dag 16 denna månad, helt sjuuukt tidigt har aldrig hänt förut. Försöker att inte bli ledsen utan hålla fast vid det jag skrivit här tidigare "inte farligt, inte farligt, inte farligt" Men fan va dligt jag lyckas.

Och föresten aaaa, kan du inte fråga vad hon tycker om AC då? Det hade ju varit roligt för alla i tråden att få ett proffesionellt utlåtande
Hej, jag har nu ätit Ac sedan slutet av maj....men så här ser det ut för mig...
Min historia i korta drag:
*Slutade med p-piller efter 10 år den 7 juni
*Pillermensen kom den 10 juni
*På dag 31 fick jag den "riktiga" mensen. Är det troligt att jag hade ÄL?
*På dag 18 fick jag en lite geléklump i trosan.Tecken på ÄL?
*Dag 20 en vit slemmig flytning. Tecken på ÄL?
* Nu är jag på dag 42 och tog ett negativt grav.test.
Hur ska jag tolka detta?
Hormonrubbning?
För jag kan väl inte vänta mig att se ett pluss senare?