agnus castus, munkpeppar
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Nej, men försenad med fem dagar jämfört med min längsta cykel. Jag är väl medveten om att jag kanske inte ens haft ÄL denna månad. Försenad mens vet man ju bara att man har haft med säkerhet om man har tydliga ÄL-känningar eller ÄL-testar.
Idag har jag prickar på magen och ont i svanskotan utan anledning. Då man söker på "ont i svanskotan" så får man fram graviditetstrådar... :)
Kanske ska tillägga att jag inte alls förväntat mig att få fram graviditets-trådar då jag sökt på dessa saker. Har mer oroat mig psoriasis och ichias. Och jag tror heller inte att jag är gravid, men smålustigt är det ju.
19 dagar är ju +5 dagar från normen så borde väl vara lika ovanligt som en lutealfas på 9 dagar. D.v.s. det finns alla chanser i världen att du är gravid! Jag förstår dock om du vill skjuta upp testandet. Hopp är verkligen en härlig känsla. Besvikelse, not so much.
aaaa, jag får foglossningssmärtor redan runt 6v när jag är gravid, så de kan ju vara e du har om du är gravid... inte så kul med foglossning, men har man längtat länge efter bebis så är de ju värt de.. *håller tummarna*
Ja, det skulle definitivt vara värt det! Sjukt att man kan få foglossning så tidigt dock. (Men jag tror inte jag är gravid. Har inte ont i svanskotan längre, Men typiskt att alla "fel" man får just nu leder till graviditetssidor...)
. Fult är det och ont gör det!pixan: konstigt, hur kan det bli så? Jag läste att AC skulle ta bort pms-bröstspänningar och så får man värre än någonsin. Mina spottings är bortblåsta iaf
. Ska ha mens imorgon eller övermorgon och jag har inga spottings alls. Det känns bra!
Miss KS: hade varit jättekul om jag var gravid men jag tror inte det. Min mens är inte sen än, men om den blir det så kommer jag ändå inte våga testa. Vore så trist att få negativt.