agnus castus, munkpeppar
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Kan bara inte vara slump då! Hon hade f.ö samma "fel" som mig,d.v.s få och svårbefruktade ägg.funderar på att pröva med mina droppar igen (fick sån huvudvärk sist och slutade efter några dagar, smakar ju apa med.. men hur tar ni dom,rätt i munnen eller i vatten?? varm eller kallt isf??
äter provera nu för mensen krånglar,spottings som inte leder nån vart, så ja lessna å tog fram en karta.. men när bör ja börja med ac då? första dagen på mens eller innan? tagit 5av 10 tabletter nu, brukar ta ca 1v innan de kommer nå, men spottings idag så man vet ju alddrig, vissa får ju innan dom ätit alla 10.. även om de inte hänt mig förr.. va ju länge sen sist iofs..
ja upp till 3gånger om dan står de, tänkte bara hur ni andra gör
ja började med en gång om dan sist, men slutade, börjar ni andra som har droppar lite försiktigt eller smäller ni på full dos? men 30 2gånger när mna inte är hemma (vilket är rätt ofta) låter ju bättre iaf..
ja började med en gång om dan sist, men slutade, börjar ni andra som har droppar lite försiktigt eller smäller ni på full dos? men 30 2gånger när mna inte är hemma (vilket är rätt ofta) låter ju bättre iaf..Hallå alla!
Jag är inne på andra månaden med AC. Skulle egentligen ha försökt bli gravid den här månaden men fegade ur och kollar hur den här cykeln blir. Förra månaden slapp jag spottings helt, har haft väldiga problem med dem under lång period innan. Men mina bröst svällde upp så det kändes inte hälsosamt. Den här månaden känns det lite mer balanserat. *nöjd* Är på dag 23 i dag och normalt sett är "spottandet" i full gång då. Men nu har jag inget alls. Jag har läst att man ska äta AC i tre måander innan man uppnått full effekt. är det någon här som ätit under längre period? Har det skett en succesiv förbättring för varje månad eller planar det ut efter tre månader?
Pimpinellan: slapp du spottings den här månaden?