agnus castus, munkpeppar
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Jag har också ätit i 10 år!!! väntar fortfarande på mensen... jag har konstaterat att jag är kas på att vänta! =) haha.. börjar med ac på måndag i vilket fall som helst om jag inte får plus såklart men det känns inte så!
Grattis AnnizIS till graviditeten och hoppas vi har samma tur!!
Jag sällar mig gärna till den här tråden! Har just fått min första mens efter sista pillermensen. Det tog nästan 40 dagar innan den kom, så nu har jag börjat men AC för att hjälpa cykeln på traven. Tänkte äta genom hela denna cykel och fram till ägglossningen i nästa då vi ska börja vår bebisverkstad. Om jag har förstått det rätt ska man ta det från första mensdagen till äl och sen göra uppehåll tills man vet om man är gravid eller inte. Stämmer det? Hur noga är det att man slutar precis vid äl? Måste man kombinera med stickor så att det bler exakt på dagen, eller kan man köra på ungefärliga beräkningar? Är inte så insatt i det här än 

Tack för era svar! Konstigt att det kan vara så olika rekommendationer i olika länder. Jag får se hur jag gör helt enkelt! Vi kanske skulle ordna en omröstning för att se vilket av alternativen som är vanligast här 
Hoppar in här.. Försöker att bli gravid med barn 2 och har precis börjat med AC nu. Vi har försökt i 7 månader drygt och jag har en menscykel på allt från 32-40 dagar.... är det några som fått kortare cykel med hjälp av AC?( har inte läst riktigt hela tråden) har ni även fått tydligare ÄL med hjälp av AC?