agnus castus, munkpeppar
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Tack för svaren! ![]()
Här är en till som nu börjat med AC!
Jag började ta dem häromdagen och hoppas på underverk!
Vi har försökt få till ett syskon sedan i april. Min mens har varit hyffsat regelbunden (+/- några dagar), men den här månaden dök ingen äl upp och nu är jag på dag 32. Eventuellt hade jag äl i helgen, men jag är osäker.
Vi har hur som helst missat chansen att bli gravida den här månaden, så jag hoppas på nästa och att AC'n då har hunnit verka!
kommer du äta hela cykeln eller bara fram till ÄL?
kommer du äta hela cykeln eller bara fram till ÄL?Jag har också bestämt mig för att käka hela cykeln, lika bra som du säger! hoppas nu verkligen att det fungerar.. tror det räcker med 1 tablett.. vilken sort äter du?
Jag har också bestämt mig för att käka hela cykeln, lika bra som du säger! hoppas nu verkligen att det fungerar.. tror det räcker med 1 tablett.. vilken sort äter du?
ska verkligen bli spännande och se om det funkar... hoppas hoppas hoppas.. vi började också försöka i april.. känns som tiden bara går. Hade ni lätt att få ert första barn? våran kille kom på 1a försöket! tänk så olika det kan vara...
ska verkligen bli spännande och se om det funkar... hoppas hoppas hoppas.. vi började också försöka i april.. känns som tiden bara går. Hade ni lätt att få ert första barn? våran kille kom på 1a försöket! tänk så olika det kan vara...