• DevilsDaughter

agnus castus, munkpeppar

Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?

• Svar på tråden agnus castus, munkpeppar
  • Nimah

Jag har plussat! Förra cykeln utan ac var 38 dagar. Nu på första månaden ned ac fick jag svaga streck på teststickor från testlagret redan på bim -3 och ett gravid på cb på bim -1 om man räknar på en 28 dagars cykel! Min cykel måste kortast ordentligt på en gång av ac. Kan inte annat än att rekommendera ac till alla! Jag tog en hel tabletter per dag fram till då jag tror jag hade ÄL, därefter har jag tagit en halv per dag från tills pluset. Är så glad och chockad över att det gick så snabbt!

• VillBliFyra2011
    Nimah skrev 2010-10-22 07:28:44 följande:
    Jag har plussat! Förra cykeln utan ac var 38 dagar. Nu på första månaden ned ac fick jag svaga streck på teststickor från testlagret redan på bim -3 och ett gravid på cb på bim -1 om man räknar på en 28 dagars cykel! Min cykel måste kortast ordentligt på en gång av ac. Kan inte annat än att rekommendera ac till alla! Jag tog en hel tabletter per dag fram till då jag tror jag hade ÄL, därefter har jag tagit en halv per dag från tills pluset. Är så glad och chockad över att det gick så snabbt!
    Grattis!!!! Skrattande vad roligt! härligt att höra att AC hjälper. Jag har ätit nu fram till ÄL och sen har jag faktiskt inte tagit några tabletter. Får se hur det går Glad har du alltså bara ätit AC en månad? Har du försökt att bli gravid länge? Grattis än en gång!
  • Nimah

Tack! Det är första försöket, både på ac och bebisvekstad. Jag är uppriktigt chockad över att det tog på en gång!

• Fru R
    Nimah skrev 2010-10-22 07:28:44 följande:
    Jättegrattis!!! <3
    ~ Alicia 26/2-08 ~
  • BejbyBoo

Nimah, stort grattis!!

Jag har gått ner till att ta ½ tablett. Jag fick en väldigt orolig mage efter att jag börjat med AC och när jag nu dragit ner till ½ tablett så är allt stabilt igen! Vet att jag läste om någon annan som fått lika när hon tagit en hel tablett.

Nu verkar i alla fall ÄL vara på gång för min del. ÄL-testet är starkare idag än igår och jag räknar med positivt utslag imorgon eller på måndag. OM det blir så, så har min cykel kortats ner med några dagar, vilket vore toppen!
    Har tidigare fått ÄL på dag 17-19 i cykeln, men är nu på dag 12. 

♥ Älskade, älskade lilla E. 28/12-08 ♥
  • Fru R

Är det någon mer som fått nästan kramp i nedre delen av magen vid ansträngning?? Jobbigt att inte kunna gå i normal takt på stan! Jaja, det ger sig.

Hoppas ni har en bra helg tjejer, här packas det för fullt för på lördag flyttar vi!! Jipppiiiii!!

~ Alicia 26/2-08 ~
  • VillBliFyra2011

Hej tjejer!

Här har det Plus:ats!! Skrattande Kan inte förstå att det är sant, men jag tror faktiskt det är så! (vågar nästan inte tro att det är sant men har testat sen BIM -4 och strecken blir bara starkare för varje dag)  Hoppas såå att allt går vägen nu bara...
    Den här månaden fick jag ju ÄL mycke tidigare än innan utan AC. Körde ju varannan dag och med tester och jag tror sjutton att det gjorde susen! Glad 

Hur går det för er andra??

• Fru R
    VillBliFyra2011 skrev 2010-10-25 10:12:04 följande:
    Hej tjejer!

Här har det Plus:ats!! Skrattande Kan inte förstå att det är sant, men jag tror faktiskt det är så! (vågar nästan inte tro att det är sant men har testat sen BIM -4 och strecken blir bara starkare för varje dag)  Hoppas såå att allt går vägen nu bara...
    Den här månaden fick jag ju ÄL mycke tidigare än innan utan AC. Körde ju varannan dag och med tester och jag tror sjutton att det gjorde susen! Glad 

Hur går det för er andra??
    ~ Alicia 26/2-08 ~
  • Fru R

VillBliFyra2011: GRATTISS!!!!! Jeyyyy.
    Nu jäklar, håll kvar det lilla pyret!! Korsa benen ordentligt...

Själv har jag bim på söndag eller måndag så jag väntar med spänning, men det finns klara fördelar med att ha hur mycket som helst att göra!

~ Alicia 26/2-08 ~
  • VillBliFyra2011
    Fru R skrev 2010-10-25 10:51:59 följande:
    VillBliFyra2011: GRATTISS!!!!! Jeyyyy.
    Nu jäklar, håll kvar det lilla pyret!! Korsa benen ordentligt...

Själv har jag bim på söndag eller måndag så jag väntar med spänning, men det finns klara fördelar med att ha hur mycket som helst att göra!
    Tack! Glad vågar som sagt knappt tro detta.... Benen i kors Flört

Spännande! Hoppas det blir Plus för dig också!  Det är super bra när man har fullt upp och inte behöver tänka och vänta utan att tiden bara går....
Svar på tråden agnus castus, munkpeppar