agnus castus, munkpeppar
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
:ats!!
Kan inte förstå att det är sant, men jag tror faktiskt det är så! (vågar nästan inte tro att det är sant men har testat sen BIM -4 och strecken blir bara starkare för varje dag) Hoppas såå att allt går vägen nu bara...
jag fick mina tabletter igår, alldeles lägligt till mensens första dag... som btw tog 40 dagar på sig att komma denna gång, och är inte av den mildare varianten... *gahhha*
Så nu hoppas jag på en kortare cykel och mindre blödning!
Gärna en graviditet på köpet
haha...
Efter att ha läst era trådar.... :)
Så har även jag nu beställt det 
Betalade det direkt för att vara säker på att få det lagom tills jag ska ha min mens...
Så nu hoppas jag att detta funkar...
Jag köpte mitt på bodystore och det var flytande som man kan blanda i te eller saft eller kaffe om man nu vill det.
Där var en tjej som hade skrivit en kommentar och där stod det att hon hade länge försökt bli gravid men provat detta i ca 1 mån och blivit gravid direkt. Så hon rekommenderade starkt detta till dem som tror dem ej kan få barn eller som försökt länge... innan man går till en fertilitetsklinik.
Hjälper nu detta så kommer jag skriva en stor tråd med WOW
Så nu håller vi tummarna tjejer...
Tack! 
Synd att AC n inte kortat din cykel nåt, men bättre ÄL än ingen alls! Hoppas du snart får ett

Lycka till båda två!
Själv tror jag stenhårt på AC! fastnade också i den här tråden och var riktigt positivt inställd till det och inför detta "försöket" som faktiskt gav
för mig!
Tack! 
Synd att AC n inte kortat din cykel nåt, men bättre ÄL än ingen alls! Hoppas du snart får ett
Lycka till båda två!
Själv tror jag stenhårt på AC! fastnade också i den här tråden och var riktigt positivt inställd till det och inför detta "försöket" som faktiskt gav
för mig!

Jag fick ju starka streck på ÄL testet 2 dagar i rad! Men sen fortsatte vi varannan dag hela den veckan även om ÄL testerna inte längre gav utslag.. Så frågan e om du blev nåt klokare av det mitt inlägg
Tog ett CB digital med veckoindikator idag och då stod det "Gravid 2-3 veckor "så mina beräkningar stämmer att jag hade ÄL nån gång mellan 10-13 okt...
Jag fick ju starka streck på ÄL testet 2 dagar i rad! Men sen fortsatte vi varannan dag hela den veckan även om ÄL testerna inte längre gav utslag.. Så frågan e om du blev nåt klokare av det mitt inlägg
Tog ett CB digital med veckoindikator idag och då stod det "Gravid 2-3 veckor "så mina beräkningar stämmer att jag hade ÄL nån gång mellan 10-13 okt...WOW! GRATTIS till alla er som plussat här i tråden
.
Jag har själv börjat få lite halvslemmiga flytningar nu,de blir mer och mer för varje dag så jag borde ha ÄL till helgen kanske??? I sånna fall har AC kortat ned min cykel ytterligare en vecka från 35 till 28 dagar typ. Gud från början va ju cykeln på minst 45 dagar!!!! Hoppas att ÄL sker nu i helgen för efter det är sambon borta i 1½ vecka!!! INTE BRA
.
Jaja,känner mig positiv! Hoppas det tar sig!
hej alla!
Nu har jag precis beställt min första burk med AC. Beställde Vitex 1000mg, från vitaminbutiken. Är det en tablett fram till ÄL som man ska ta? Börja första mensdagen?
Har ett par dagar kvar fram till mensen tyvärr borde komma. Har en ganska lång cykel på 34 dagar, så jag hoppas att AC kan hjälpa mig att korta ner den något. Men eftersom jag förmodligen hade ÄL på dag 20 den här gången så är det inte helt kört än :) Om cykeln är på 34 dagar så borde mensen komma på lördag. Testade neg idag, men hoppas på ett sent pluss :)
Har läst nästan allt ni skrivit om AC och tycker det låter toppen för oss med lite oregelbundna och långa cyklar. Har jag förstått det hela rätt då??
Lycka till alla!