• Anonym (Äcklad)

Min vidriga man

Har varit tillsammans med min man i 3 år och vi ska ha ett barn om 17v. Jag fick för en tid sen veta att min man hade en sexuell förbindelse med en väldigt ung tjej innan vi träffades och nu vill jag inte se honom längre. Hon var då 15 år och han va 30år både olagligt och vidrigt. Dom hade sex 2 gånger och träffades ytligare 2 gånger plus att han hade kontakt med henne under våran första tid tillsammans. 

Sen hade hon en sida på en sexdating sida som han tydligen inte kunde låta bli att vara inne och titta på dagligen istället för att anmäla till sida att hon va minderårig. Han påstår att han ångrar sig och att han inte ville ha nåt med henne att göra men kunde inte motså henne och att han egentligen tycker att hon är ett ungt ludder eftersom att hon hade flera än han under samma tid.

Jag vet inte hur jag ska göra, han är en go kille gentligen och tar väl hand om mig och min son som är 8 år gammal men jag känner ju med mig själv att jag inte kan leva tillsammans med en vuxen man som har haft sex med en sån ung tjej. Jag blir äcklad när han tar i mig vill inte ens se på nonom längre. Hatar mig själv för att jag har släppt in denna man i mitt liv. Jag och han hade disskuterat igenom sånt här innan vi blev tillsammans och jag förklarade för han att jag inte vill ha såna män i mitt liv då jag själv blev fruktansvärt sexutnyttjad av äldre män när jag var liten och han sa att han inte gjort sånt men nu kommer det fram ändå.

Hur vanligt är det att ni äldre män tänder på så pass unga tjejer????

• Svar på tråden Min vidriga man
  • Shadilly
    BlommyNess12 skrev 2010-03-16 00:37:44 följande:
    Jo det är klart. Men jag skulle också tycka att en 16åring var lika ful i mun om han knullade min femtonåriga dotter och kallade henne luder.
    Så det är alltså endast en fråga om artighet för dig?
    Jag skriker inte. FL:s teknik tolkar gemener och versaler fel när inlägg postas med Symbian.
  • Astarte
    Shadilly skrev 2010-03-16 00:33:01 följande:
    Jag är uppväxt i en helt vanlig landsort, de är inte några speciella kretsar där småtjejer utnyttjas. Flickorna däremot brukar ha det gemensamt att de kommer från lite trasiga förhållanden, pappor som inte är närvarande, sociala problem i familjen osv. Enkla att lura, lättare att manipulera. Det är i samma jaktmarker pedofiler draggar. Kvinnorna som raggar ONS på krogen brukar ställa krav, och det är sällan den typen av män kan leva upp till dem.
    De här problemen finns naturligtvis, jag har aldrig påstått annat. Min erfarenhet av tjejer 15-18 är dock att de knappast behöver ha blivit utnyttjade för att de har sex, ens med någon som är äldre. Precis som killar, med andra ord. Det är en tråkig och passiv bild av kvinnor du målar upp. Man kan mycket väl vara kåt, aktiv och ta för sig i den åldern, och det borde vara tillåtet utan att någon försöker lägga en passivitets-och-uttnyttjad stämpel på det.

Vi vet inget om vad TS man egentligen tänkte just inför att hon var så ung, det är väl allt jag vill ha sagt. Det man verkligen kan reagera på är vad han säger om henne efteråt, och det är inte ok.
  • BlommyNess12
    Shadilly skrev 2010-03-16 00:39:06 följande:
    Så det är alltså endast en fråga om artighet för dig?
    Ja pretty much. Är man 15 år så vet man vad man gör, man är byxmyndig och det är fritt fram att ha sex med vem man vill. Den åsikten står jag för.

Handlar det däremot om att någon blir sexuellt utnyttjad så ska det såklart anmälas (oavsett ålder).
  • Shadilly
    Astarte skrev 2010-03-16 00:39:25 följande:
    De här problemen finns naturligtvis, jag har aldrig påstått annat. Min erfarenhet av tjejer 15-18 är dock att de knappast behöver ha blivit utnyttjade för att de har sex, ens med någon som är äldre. Precis som killar, med andra ord. Det är en tråkig och passiv bild av kvinnor du målar upp. Man kan mycket väl vara kåt, aktiv och ta för sig i den åldern, och det borde vara tillåtet utan att någon försöker lägga en passivitets-och-uttnyttjad stämpel på det. Vi vet inget om vad TS man egentligen tänkte just inför att hon var så ung, det är väl allt jag vill ha sagt. Det man verkligen kan reagera på är vad han säger om henne efteråt, och det är inte ok.
    Vet du vad, jag skiter faktiskt fullkomligt i om du tycker att det är mer härligt och livsbejakande att läsa om lyckliga småtjejer som inget hellre vill än att knullas och sedan kastas bort av vuxna män som utnyttjar det faktum att de här småtjejerna är sårbara och lätta byten.
    Moralkortet kan du stoppa upp någonstans, jag har inte några som helst problem med människor som njuter av sex frivilligt och på lika villkor. Men jag har sett tillräckligt för att veta att vuxna män som knullar småflickor inte gör det av giftaslystnad.

När man är 15 år är man ett barn, och om ett barn (även om barnet har hår i underlivet) tycker att en vuxen ska knulla det har den vuxne ansvaret att säga stopp.
    Jag skriker inte. FL:s teknik tolkar gemener och versaler fel när inlägg postas med Symbian.
  • Shadilly
    BlommyNess12 skrev 2010-03-16 00:43:34 följande:
    Ja pretty much. Är man 15 år så vet man vad man gör, man är byxmyndig och det är fritt fram att ha sex med vem man vill. Den åsikten står jag för. Handlar det däremot om att någon blir sexuellt utnyttjad så ska det såklart anmälas (oavsett ålder).
    Härligt för dina döttrar att de kan lita på att du finns där och sätter stopp i god tid.
  • BlommyNess12
    Shadilly skrev 2010-03-16 00:51:20 följande:
    Men jag har sett tillräckligt för att veta att vuxna män som knullar småflickor inte gör det av giftaslystnad.
    Så du vet alltså, med 100 % säkerhet att det min sambo utnyttjade(utnyttjar? blir det väl då, annars hade vi väl separerat för länge sen) mig?

Och det faktum att han gick ner på knä och friade till mig, så att vi förlovade oss (när jag var 16 år) är en del av utnyttjningsprocessen? Ok, då vet jag. Coolt.
  • Astarte
    Shadilly skrev 2010-03-16 00:51:20 följande:
    Vet du vad, jag skiter faktiskt fullkomligt i om du tycker att det är mer härligt och livsbejakande att läsa om lyckliga småtjejer som inget hellre vill än att knullas och sedan kastas bort av vuxna män som utnyttjar det faktum att de här småtjejerna är sårbara och lätta byten. Moralkortet kan du stoppa upp någonstans, jag har inte några som helst problem med människor som njuter av sex frivilligt och på lika villkor. Men jag har sett tillräckligt för att veta att vuxna män som knullar småflickor inte gör det av giftaslystnad. När man är 15 år är man ett barn, och om ett barn (även om barnet har hår i underlivet) tycker att en vuxen ska knulla det har den vuxne ansvaret att säga stopp.
    Men herregud, hur läser du? Allt jag sagt är att vi inte kan veta något om varesig hans eller hennes avsikter genom den information som finns. Att jag skulle "tycka om att läsa om det" tyder bara på din bristande läsförståelse.
    Du går igång väldigt på det här, jag vet inte varför, men det får stå för dig. Din erfarenhet stämmer inte riktigt med min. Det är allt jag säger.
  • BlommyNess12
    Shadilly skrev 2010-03-16 00:53:37 följande:
    Härligt för dina döttrar att de kan lita på att du finns där och sätter stopp i god tid.
    Jag har inga döttrar, jag har bara en son, och planerar inga fler barn. Men visst var det superhärligt när jag flyttade hemifrån i vredesmod och gav min mamma fingret för att hon försökte "sätta stopp" för min och min sambos relation. Jag tyckte det var super! Och det gör jag ju såklart idag också (not)
  • Shadilly
    Astarte skrev 2010-03-16 00:55:28 följande:
    Men herregud, hur läser du? Allt jag sagt är att vi inte kan veta något om varesig hans eller hennes avsikter genom den information som finns. Att jag skulle "tycka om att läsa om det" tyder bara på din bristande läsförståelse. Du går igång väldigt på det här, jag vet inte varför, men det får stå för dig. Din erfarenhet stämmer inte riktigt med min. Det är allt jag säger.
    Jag äcklas av människor som vill verka öppna, fördomsfria och intelligenta genom att utmana sociala förhållningsregler av typen "knulla inte barn, för det mår de i allmänhet dåligt av både före och efter de fått hår i underlivet".

Jag har ingenstans sagt att det absolut inte är möjligt att det någonstans finns ett förhållande mellan en brådmogen femtonåring och en barnslig 30-åring som är baserat på kärlek och respekt.
    Men det är inte hur det brukar se ut när en vuxen man sätter på en promiskuös 15-åring ett par gånger och sedan kallar henne luder.

Att då börja snacka om en "tråkig och passiv bild av kvinnor" och att vi inte ska lägga oss i när vuxna män knullar småtjejer, för det är inte fult att vara kåt hade varit skrattretande om man inte sett hur de flickorna i allmänhet mår. Jag vänder i alla fall inte ryggen till och hoppas att hon njuter.
  • Shadilly
    BlommyNess12 skrev 2010-03-16 00:56:31 följande:
    Jag har inga döttrar, jag har bara en son, och planerar inga fler barn. Men visst var det superhärligt när jag flyttade hemifrån i vredesmod och gav min mamma fingret för att hon försökte "sätta stopp" för min och min sambos relation. Jag tyckte det var super! Och det gör jag ju såklart idag också (not)
    Jag tycker fortfarande inte att det är sunt med vuxna som knullar småtjejer bara för att just du var en flicka som hittade en vuxen man på samma mentala nivå.
Svar på tråden Min vidriga man