• Anonym (Äcklad)

Min vidriga man

Har varit tillsammans med min man i 3 år och vi ska ha ett barn om 17v. Jag fick för en tid sen veta att min man hade en sexuell förbindelse med en väldigt ung tjej innan vi träffades och nu vill jag inte se honom längre. Hon var då 15 år och han va 30år både olagligt och vidrigt. Dom hade sex 2 gånger och träffades ytligare 2 gånger plus att han hade kontakt med henne under våran första tid tillsammans. 

Sen hade hon en sida på en sexdating sida som han tydligen inte kunde låta bli att vara inne och titta på dagligen istället för att anmäla till sida att hon va minderårig. Han påstår att han ångrar sig och att han inte ville ha nåt med henne att göra men kunde inte motså henne och att han egentligen tycker att hon är ett ungt ludder eftersom att hon hade flera än han under samma tid.

Jag vet inte hur jag ska göra, han är en go kille gentligen och tar väl hand om mig och min son som är 8 år gammal men jag känner ju med mig själv att jag inte kan leva tillsammans med en vuxen man som har haft sex med en sån ung tjej. Jag blir äcklad när han tar i mig vill inte ens se på nonom längre. Hatar mig själv för att jag har släppt in denna man i mitt liv. Jag och han hade disskuterat igenom sånt här innan vi blev tillsammans och jag förklarade för han att jag inte vill ha såna män i mitt liv då jag själv blev fruktansvärt sexutnyttjad av äldre män när jag var liten och han sa att han inte gjort sånt men nu kommer det fram ändå.

Hur vanligt är det att ni äldre män tänder på så pass unga tjejer????

• Svar på tråden Min vidriga man
  • Astarte
    Shadilly skrev 2010-03-16 01:07:54 följande:
    Jag äcklas av människor som vill verka öppna, fördomsfria och intelligenta genom att utmana sociala förhållningsregler av typen "knulla inte barn, för det mår de i allmänhet dåligt av både före och efter de fått hår i underlivet". Jag har ingenstans sagt att det absolut inte är möjligt att det någonstans finns ett förhållande mellan en brådmogen femtonåring och en barnslig 30-åring som är baserat på kärlek och respekt. Men det är inte hur det brukar se ut när en vuxen man sätter på en promiskuös 15-åring ett par gånger och sedan kallar henne luder. Att då börja snacka om en "tråkig och passiv bild av kvinnor" och att vi inte ska lägga oss i när vuxna män knullar småtjejer, för det är inte fult att vara kåt hade varit skrattretande om man inte sett hur de flickorna i allmänhet mår. Jag vänder i alla fall inte ryggen till och hoppas att hon njuter.
    Nja, men det var mer ditt språkbruk och ordval i passivum som fick mig att skriva om det. Vi är byxmyndiga vid 15, träffar min ev. dotter en idiot kommer jag försöka få henne ur det, men då har det inte med åldern att göra, utan just att han är en idiot.

Att han kallar henne luder nu säger en hel del om honom, och det har jag också skrivit.
  • Shadilly
    Astarte skrev 2010-03-16 01:13:17 följande:
    Nja, men det var mer ditt språkbruk och ordval i passivum som fick mig att skriva om det. Vi är byxmyndiga vid 15, träffar min ev. dotter en idiot kommer jag försöka få henne ur det, men då har det inte med åldern att göra, utan just att han är en idiot. Att han kallar henne luder nu säger en hel del om honom, och det har jag också skrivit.
    Ålder är bara en siffra så småningom. Men det är mentalt en jävla skilland på någon som är 15 och en som är 17. Mellan 15 och 25 är det en ännu större skillnad. Mellan 35 och 45, inte nämnvärt.

En vuxen man som vill knulla en 15-åring är som regel en idiot. Även om det finns de som kan hitta en femtonåring på samma mentala nivå och därför utgör ett undantag.
    Jag skriker inte. FL:s teknik tolkar gemener och versaler fel när inlägg postas med Symbian.
  • Astarte
    Shadilly skrev 2010-03-16 01:20:42 följande:
    Ålder är bara en siffra så småningom. Men det är mentalt en jävla skilland på någon som är 15 och en som är 17. Mellan 15 och 25 är det en ännu större skillnad. Mellan 35 och 45, inte nämnvärt. En vuxen man som vill knulla en 15-åring är som regel en idiot. Även om det finns de som kan hitta en femtonåring på samma mentala nivå och därför utgör ett undantag.
    Jag har inte sagt att det inte finns problem med det, visst kan det göra det. Jag gick in i tråden för att kommentera ett visst inlägg och den personens syn, sedan rullade det på här. Det kan vara så på FL.
  • Shadilly
    Astarte skrev 2010-03-16 01:26:08 följande:
    Jag har inte sagt att det inte finns problem med det, visst kan det göra det. Jag gick in i tråden för att kommentera ett visst inlägg och den personens syn, sedan rullade det på här. Det kan vara så på FL.
    Och jag säger att det är mest troligt att det föreligger ett problem. Att det är så pass ofta förekommande att det föreligger problem att man faktiskt ska utgå ifrån att det gör det och sedan bli glatt överraskad om man råkar stöta på någon vuxen som sätter på en flicka som inte gör det av egoistiska skäl.
    Jag skriker inte. FL:s teknik tolkar gemener och versaler fel när inlägg postas med Symbian.
  • Lavish
    Shadilly skrev 2010-03-16 01:07:54 följande:
    Jag äcklas av människor som vill verka öppna, fördomsfria och intelligenta genom att utmana sociala förhållningsregler av typen "knulla inte barn, för det mår de i allmänhet dåligt av både före och efter de fått hår i underlivet".Jag har ingenstans sagt att det absolut inte är möjligt att det någonstans finns ett förhållande mellan en brådmogen femtonåring och en barnslig 30-åring som är baserat på kärlek och respekt. Men det är inte hur det brukar se ut när en vuxen man sätter på en promiskuös 15-åring ett par gånger och sedan kallar henne luder. Att då börja snacka om en "tråkig och passiv bild av kvinnor" och att vi inte ska lägga oss i när vuxna män knullar småtjejer, för det är inte fult att vara kåt hade varit skrattretande om man inte sett hur de flickorna i allmänhet mår. Jag vänder i alla fall inte ryggen till och hoppas att hon njuter.
    Jag håller helt med. Chansen att den där tjejen mår bra av sitt sexliv är så liten att den knappt behöver tas med i beräkningen. Hade hon vart 18 eller 20 hade det vart en annan sak. Jag hade fortfarande misstänkt att hon mått dåligt, men åtminstone gett det benefit of doubt. Man undrar faktiskt vart föräldrarna är när en 15 åring blir påsatt av en rad äldre män som ser henne som ett luder
  • Bubbis10
    LyckligtSlut skrev 2010-03-15 22:48:22 följande:
    Det är inte sexuellt utnyttjande av BARN att ha sex med en femtonåring. Inte heller utnyttjande om hon är med på det. Man behöver inte vara 18 för att ha sex med en över 18 år. Man har femtonårsgränsen i Sverige och då råknas det inte som att ha sex med barn.Sexuellt utnyttjande av barn existerar med andra ord inte om man är 15 år fyllda. Utnyttjande kan det vara under vissa omständigheter, men inte av barn.
    Då tycker jag att du ska ta å läsa på om LAGEN! du verkar ju inte ha koll på den, OM hon skulle anmäla han så e det exakt vad det skulle klassas som, sexuellt utnyttjande av minderårig! Detta är fakta å inget jag hittar på. Var med på en rättegång gällande just detta! Hur lättpåverkad tror du inte en 15 åring är! ?
  • Bubbis10
    Anonym skrev 2010-03-15 23:49:37 följande:
    Helt ärligt, det måste varit någon pedo som satte 15 år som "byxmyndig" för det är ju fan inte rätt någonstans.Är man 15 år så är man ett barn förfan. Och att han dessutom kallar henne luder är väldigt fucked up då han är vuxen och hon ett barn.Har en bekant som blev tillsammans med en man som var 32 år när hon var 15 och de var tillsammans länge dessutom.Det värsta var ju att denna mannen såg ut till att vara snarare 40 än 32. Sjukt nasty.Vad fan har en vuxen människa och ett barn som fortfarande går i grundskolan gemensamt?? I'm sorry men det är en stor pedovarning.Och de som säger att de själva blev tillsammans med 30 nånting män när de var 15-16 själva och har barn med dom osv nu hade jag rekomenderat att hålla ett öga på era män, de verkar ju dras till barn.Kanske låter taskigt, men ni verkar ju inte inse det själva att ni inte var mentalt (och fysiskt) vuxna vid den åldern.TS, jag hade dumpat mannen, han verkar inte riktigt frisk alltså!
    Instämmer!
    Anonym (älskar UNGA!) skrev 2010-03-15 23:12:44 följande:
    LYSSNA NU!Det som upprör mig mest i din historia är att din man kallar en 15-årig flicka för LUDER, det är oroväckande. Annars så är det nog inte alls ovanligt att en vuxen man på 30 år skulle vilja ha sex med en tonårstjej... SNÄLLA NI, vakna upp! Män TÄNDER på unga fräscha tjejer, så är det bara. Sen säger de kanske inte det rakt ut, men om ni tjejer bara visste vad vi killar och män pratar om när ni inte är med...Jag ser inget problem i att en man har sex med en ung tjej om båda vill.VARFÖR blir ni så upprörda av det???? Fattar inte.Nån skrev att hon blir äcklad av tanken på en 20-årig tjej som har sex med en 38-årig man, HAHAHAHA vad är det för snett jävla synsätt?????Inse detta: Män kommer ALLTID ATT DRAS TILL UNGA FRÄSCHA TJEJER.
    Japp, min man är 41 år å skulle han ens titta på en 20 åring så skulla jag inte kunna vara med honom! Han skulle kunna ha en dotter i samma ålder! Å det är MIN åsikt å den har jag lika stor rätt til som DU!
  • Bubbis10
    Shadilly skrev 2010-03-16 00:51:20 följande:
    Vet du vad, jag skiter faktiskt fullkomligt i om du tycker att det är mer härligt och livsbejakande att läsa om lyckliga småtjejer som inget hellre vill än att knullas och sedan kastas bort av vuxna män som utnyttjar det faktum att de här småtjejerna är sårbara och lätta byten. Moralkortet kan du stoppa upp någonstans, jag har inte några som helst problem med människor som njuter av sex frivilligt och på lika villkor. Men jag har sett tillräckligt för att veta att vuxna män som knullar småflickor inte gör det av giftaslystnad. När man är 15 år är man ett barn, och om ett barn (även om barnet har hår i underlivet) tycker att en vuxen ska knulla det har den vuxne ansvaret att säga stopp.
    Kunde inte sagt det bättre själv! Ett BARN på 15 år är fortfarande idenditets sökande, har oftast bekräftelsebehov å är lättmanipulerad. En vuxen man skulle sätta stopp där direkt. Gör han inte det, sa absolut peddo varning!
  • Bubbis10
    BlommyNess12 skrev 2010-03-16 00:56:31 följande:
    Jag har inga döttrar, jag har bara en son, och planerar inga fler barn. Men visst var det superhärligt när jag flyttade hemifrån i vredesmod och gav min mamma fingret för att hon försökte "sätta stopp" för min och min sambos relation. Jag tyckte det var super! Och det gör jag ju såklart idag också (not)
    Klart du gjorde så emot din mamma-det tillhör tonårsprocessen som du ännu verkar vara kvar i!
  • Toboas
    LyckligtSlut skrev 2010-03-15 22:48:22 följande:
    Det är inte sexuellt utnyttjande av BARN att ha sex med en femtonåring. Inte heller utnyttjande om hon är med på det. Man behöver inte vara 18 för att ha sex med en över 18 år. Man har femtonårsgränsen i Sverige och då råknas det inte som att ha sex med barn. Sexuellt utnyttjande av barn existerar med andra ord inte om man är 15 år fyllda. Utnyttjande kan det vara under vissa omständigheter, men inte av barn.

Pregga skrev 2010-03-16 07:30:44 följande:
    Då tycker jag att du ska ta å läsa på om LAGEN! du verkar ju inte ha koll på den, OM hon skulle anmäla han så e det exakt vad det skulle klassas som, sexuellt utnyttjande av minderårig! Detta är fakta å inget jag hittar på. Var med på en rättegång gällande just detta! Hur lättpåverkad tror du inte en 15 åring är! ?
    LyckligtSlut skriver att det inte inte kan vara utnyttjande av BARN och Pregga pekar på lagen och säger att där står det unyttjande av MINDREÅRIG.

Pregga - om LyckligtSlut ska läsa lagen så kan du väl åtminstone läsa ditt eget inlägg för att se att "barn" och "mindreårig" inte är samma sak.
Svar på tråden Min vidriga man