• Anonym (Äcklad)

Min vidriga man

Har varit tillsammans med min man i 3 år och vi ska ha ett barn om 17v. Jag fick för en tid sen veta att min man hade en sexuell förbindelse med en väldigt ung tjej innan vi träffades och nu vill jag inte se honom längre. Hon var då 15 år och han va 30år både olagligt och vidrigt. Dom hade sex 2 gånger och träffades ytligare 2 gånger plus att han hade kontakt med henne under våran första tid tillsammans. 

Sen hade hon en sida på en sexdating sida som han tydligen inte kunde låta bli att vara inne och titta på dagligen istället för att anmäla till sida att hon va minderårig. Han påstår att han ångrar sig och att han inte ville ha nåt med henne att göra men kunde inte motså henne och att han egentligen tycker att hon är ett ungt ludder eftersom att hon hade flera än han under samma tid.

Jag vet inte hur jag ska göra, han är en go kille gentligen och tar väl hand om mig och min son som är 8 år gammal men jag känner ju med mig själv att jag inte kan leva tillsammans med en vuxen man som har haft sex med en sån ung tjej. Jag blir äcklad när han tar i mig vill inte ens se på nonom längre. Hatar mig själv för att jag har släppt in denna man i mitt liv. Jag och han hade disskuterat igenom sånt här innan vi blev tillsammans och jag förklarade för han att jag inte vill ha såna män i mitt liv då jag själv blev fruktansvärt sexutnyttjad av äldre män när jag var liten och han sa att han inte gjort sånt men nu kommer det fram ändå.

Hur vanligt är det att ni äldre män tänder på så pass unga tjejer????

• Svar på tråden Min vidriga man
  • BlommyNess12
    Shadilly skrev 2010-03-16 00:15:35 följande:
    Nu är det ju hyfsat ovanligt att vuxna som knullar småflickor gifter sig med dem när de blivit myndiga, så det kan ju vara så att just ditt exempel inte är hur standardrelationen ser ut?
    Jag var 15, min man var 23, idag är vi sambos och har ett barn. Tycker jag hör rätt många såna historier faktiskt.
  • Astarte
    Shadilly skrev 2010-03-16 00:15:35 följande:
    Nu är det ju hyfsat ovanligt att vuxna som knullar småflickor gifter sig med dem när de blivit myndiga, så det kan ju vara så att just ditt exempel inte är hur standardrelationen ser ut?
    Det vet jag ju inte, jag tycker inte det är ovanligt heller. Dessutom är det ju inget man vet på förhand, så är det ju alltid. Man blir intresserad och kanske förälskad, sedan går det som det går. . .
  • Anonym

Ja förstår din situatuion då du själv blivit utnyttjad. Då se man självklart på det hela på ett helt annat sätt. Jag är idag 26 år och jag kan säga direckt att jag dras till tjejer som är yngre. Går jag ut på krogen går jag hellre hem med någon som är 18 än i min egen ålder. 15 är kanske lite väl ungt men ja vi killar dras väl till yngre tjejer

• Shadilly
    BlommyNess12 skrev 2010-03-16 00:18:38 följande:
    Jag var 15, min man var 23, idag är vi sambos och har ett barn. Tycker jag hör rätt många såna historier faktiskt.
    Jag kan säga att för varje sådan historia jag hört så har jag hört hundra fall där vuxna män utnyttjat småtjejerna för att det är enklare att manipulera dem än jämnåriga, och så kan man bara slänga bort dem när man tömt klart och de är förbrukade.
    Jag skriker inte. FL:s teknik tolkar gemener och versaler fel när inlägg postas med Symbian.
  • Astarte
    Shadilly skrev 2010-03-16 00:25:28 följande:
    Jag kan säga att för varje sådan historia jag hört så har jag hört hundra fall där vuxna män utnyttjat småtjejerna för att det är enklare att manipulera dem än jämnåriga, och så kan man bara slänga bort dem när man tömt klart och de är förbrukade.
    Himmel, vilka kretsar umgås du i, egentligen?! Det är väl dessutom mycket lättare att slänga bort en äldre tjej som "kan reglerna" och bara vill ha ett ONS?
  • Shadilly
    Astarte skrev 2010-03-16 00:21:48 följande:
    Det vet jag ju inte, jag tycker inte det är ovanligt heller. Dessutom är det ju inget man vet på förhand, så är det ju alltid. Man blir intresserad och kanske förälskad, sedan går det som det går. . .
    Eller kanske kallar man dem luder och letar upp en ny. Jo det är helt sunt och precis det material som utgör en riktig man. {#lang_emotions_throwup}
    Jag skriker inte. FL:s teknik tolkar gemener och versaler fel när inlägg postas med Symbian.
  • Astarte
    Shadilly skrev 2010-03-16 00:27:50 följande:
    Eller kanske kallar man dem luder och letar upp en ny. Jo det är helt sunt och precis det material som utgör en riktig man.
    Men det hade han kanske gjort vilken ålder hon än haft. . .
  • Shadilly
    Astarte skrev 2010-03-16 00:27:41 följande:
    Himmel, vilka kretsar umgås du i, egentligen?! Det är väl dessutom mycket lättare att slänga bort en äldre tjej som "kan reglerna" och bara vill ha ett ONS?
    Jag är uppväxt i en helt vanlig landsort, de är inte några speciella kretsar där småtjejer utnyttjas.
    Flickorna däremot brukar ha det gemensamt att de kommer från lite trasiga förhållanden, pappor som inte är närvarande, sociala problem i familjen osv. Enkla att lura, lättare att manipulera. Det är i samma jaktmarker pedofiler draggar.

Kvinnorna som raggar ONS på krogen brukar ställa krav, och det är sällan den typen av män kan leva upp till dem.
  • Shadilly
    Astarte skrev 2010-03-16 00:28:44 följande:
    Men det hade han kanske gjort vilken ålder hon än haft. . .
    Så du skulle tycka att en man i trettioårsåldern bara var ful i mun om han  knullade din femtonåriga dotter och sedan sade att hon var ett luder?
  • BlommyNess12
    Shadilly skrev 2010-03-16 00:36:05 följande:
    Så du skulle tycka att en man i trettioårsåldern bara var ful i mun om han  knullade din femtonåriga dotter och sedan sade att hon var ett luder?
    Jo det är klart. Men jag skulle också tycka att en 16åring var lika ful i mun om han knullade min femtonåriga dotter och kallade henne luder.
Svar på tråden Min vidriga man