• Anonym (Äcklad)

Min vidriga man

Har varit tillsammans med min man i 3 år och vi ska ha ett barn om 17v. Jag fick för en tid sen veta att min man hade en sexuell förbindelse med en väldigt ung tjej innan vi träffades och nu vill jag inte se honom längre. Hon var då 15 år och han va 30år både olagligt och vidrigt. Dom hade sex 2 gånger och träffades ytligare 2 gånger plus att han hade kontakt med henne under våran första tid tillsammans. 

Sen hade hon en sida på en sexdating sida som han tydligen inte kunde låta bli att vara inne och titta på dagligen istället för att anmäla till sida att hon va minderårig. Han påstår att han ångrar sig och att han inte ville ha nåt med henne att göra men kunde inte motså henne och att han egentligen tycker att hon är ett ungt ludder eftersom att hon hade flera än han under samma tid.

Jag vet inte hur jag ska göra, han är en go kille gentligen och tar väl hand om mig och min son som är 8 år gammal men jag känner ju med mig själv att jag inte kan leva tillsammans med en vuxen man som har haft sex med en sån ung tjej. Jag blir äcklad när han tar i mig vill inte ens se på nonom längre. Hatar mig själv för att jag har släppt in denna man i mitt liv. Jag och han hade disskuterat igenom sånt här innan vi blev tillsammans och jag förklarade för han att jag inte vill ha såna män i mitt liv då jag själv blev fruktansvärt sexutnyttjad av äldre män när jag var liten och han sa att han inte gjort sånt men nu kommer det fram ändå.

Hur vanligt är det att ni äldre män tänder på så pass unga tjejer????

• Svar på tråden Min vidriga man
  • Bubbis10
    BlommyNess12 skrev 2010-03-16 07:54:39 följande:
    Helt ärligt så tror jag inte ett smack på det du skriver. Tyvärr. Man kan inte bli anmäld och dömd för att ha haft frivilligt sex med en person över 15 år.
    Du får ju tro vad du vill, å då det passar dig bäst å din syn på människor så förstår jag att du inte vill tro på detta! Jag har jobbat med ungdomar i flera år och denna flickan var jag med som stödperson för på rättegången! Men det e la sånt du inte vet ngt om hur det funkar, så det e nog att förvänta sig för mkt att du ska förstå.
  • Anonym

Jag har inte läst svaren utan svarar bara på TS. Jag tycker att du överdriver.. inget snack om saken. Du har ju gått in i ert förhållande med vetskapen om detta så varför börja gnälla nu..?
    Och att tända på en 15-åring..  ja.. är det så jäkla konstigt egentligen? En 15-åring kan lätt se ut att vara både 20 och 25...  Och helt ärligt...   det är inte så långt tillbaka i tiden som kvinnorna fick sin första barn i den åldern och faktiskt räknades som kvinnor..
    Hade detta handlat om någon som såg ut som ett väldigt litet barn...  typ späd..  inga bröst eller andra vuxna attribut så hade det varit äckligt..  Men för dig verkar åldern vara det avgörande och det är ju trams om något. Jag hade tyckt det var äckligare om han tänt på och velat ha en 30-åring som gjorde sitt bästa för att se ut som 10...  DÅ är man ju knäpp eftersom det är det barnlika man vill åt....

• BlommyNess12
    Pregga skrev 2010-03-16 07:59:12 följande:
    Du får ju tro vad du vill, å då det passar dig bäst å din syn på människor så förstår jag att du inte vill tro på detta! Jag har jobbat med ungdomar i flera år och denna flickan var jag med som stödperson för på rättegången! Men det e la sånt du inte vet ngt om hur det funkar, så det e nog att förvänta sig för mkt att du ska förstå.
    Helt seriöst, hade det gått, så hade min mamma polisanmält i samma stund det  nådde hennes öron. Vi satt t.o.m i samtal på soc för att DEM skulle säga till min mamma att hon inte kunde bestämma eller styra vem jag var tillsammans med. Och det gjorde dem.
  • BlommyNess12

Deras exakta ord var, om jag inte missminner mig "Hon är ju över 15 år, så det finns inget olagligt i det, och inget vi kan göra åt situationen, hon bestämmer själv", så nog fan litar jag mer på en myndighetsperson i den frågan faktiskt..

• Bubbis10
    Anonym skrev 2010-03-16 08:01:51 följande:
    Jag har inte läst svaren utan svarar bara på TS. Jag tycker att du överdriver.. inget snack om saken. Du har ju gått in i ert förhållande med vetskapen om detta så varför börja gnälla nu..?Och att tända på en 15-åring..  ja.. är det så jäkla konstigt egentligen? En 15-åring kan lätt se ut att vara både 20 och 25...  Och helt ärligt...   det är inte så långt tillbaka i tiden som kvinnorna fick sin första barn i den åldern och faktiskt räknades som kvinnor..Hade detta handlat om någon som såg ut som ett väldigt litet barn...  typ späd..  inga bröst eller andra vuxna attribut så hade det varit äckligt..  Men för dig verkar åldern vara det avgörande och det är ju trams om något. Jag hade tyckt det var äckligare om han tänt på och velat ha en 30-åring som gjorde sitt bästa för att se ut som 10...  DÅ är man ju knäpp eftersom det är det barnlika man vill åt....
    Nej, TS visste inte, å frågade han innan dom blev ett par å då hade han nekat! detta är ngt som framkommit nu!
  • Bubbis10
    BlommyNess12 skrev 2010-03-16 08:06:48 följande:
    Deras exakta ord var, om jag inte missminner mig "Hon är ju över 15 år, så det finns inget olagligt i det, och inget vi kan göra åt situationen, hon bestämmer själv", så nog fan litar jag mer på en myndighetsperson i den frågan faktiskt..
    Hm, verkar lite olika det där....kanske beroende på vart man bor! men jag har ju vart med å sett när jag jobbat med både unga killar samt tjejer!
    Anonym skrev 2010-03-16 08:01:51 följande:
    Jag har inte läst svaren utan svarar bara på TS. Jag tycker att du överdriver.. inget snack om saken. Du har ju gått in i ert förhållande med vetskapen om detta så varför börja gnälla nu..?Och att tända på en 15-åring..  ja.. är det så jäkla konstigt egentligen? En 15-åring kan lätt se ut att vara både 20 och 25...  Och helt ärligt...   det är inte så långt tillbaka i tiden som kvinnorna fick sin första barn i den åldern och faktiskt räknades som kvinnor..Hade detta handlat om någon som såg ut som ett väldigt litet barn...  typ späd..  inga bröst eller andra vuxna attribut så hade det varit äckligt..  Men för dig verkar åldern vara det avgörande och det är ju trams om något. Jag hade tyckt det var äckligare om han tänt på och velat ha en 30-åring som gjorde sitt bästa för att se ut som 10...  DÅ är man ju knäpp eftersom det är det barnlika man vill åt....
    Så för att barn fick barn vid 15 års ålder innan så tycker du det är ok??
    Kanske du tycker vi ska uppmuntra pedofiler med? kan bara hoppas att du inte sj har en dotter när du har detta synsättet! jag HAR det. Skulle ngn jävel börja kladda på henne om 4 år då hon är 15, å han skulle vara 30....ja då hade det tagit hus i helve**
  • Bubbis10
    BlommyNess12 skrev 2010-03-16 08:06:48 följande:
    Ni var på samtal med soc, MEN försökte hon polisanmäla det? vad en soc tant tycker å vad en åklagare tycker-överrensstämmer inte alltid!
  • Plutteli
    Pregga skrev 2010-03-16 07:57:21 följande:
    Låter helt sjukt! Men dessa 2 hade haft samlag å hon var med på det å han blev dömd! Känner en kille som pressade en tjej lite men som till slut gick med på att fotas med bar överkropp, han va då 18 år å hon 17 år. Han blev dömd för sexuellt ofredande! Tycker det e fördjävligt att din lärare kom undan för du lär knappast ha varit den första eller sista. Sicket SVIN!  det är inte klokt att det ska vara sån skillnad.
    Jo, i just mitt fall var det ju dels olagligt för att jag inte var med på det, men framförallt olagligt för att jag var i beroende sits då han var min lärare, så det hade liksom varit olagligt oavsett. Dock är det ju extremt extremt ovanligt att en person döms för att ha haft frivilligt sex med en minderårig om det inte handlar om just en uttalad beroende sits (typ en lärare som i mitt fall). Säger faktiskt mer om rättens syn på sex med folk under 18 än lagens syn på det hela...
  • BlommyNess12
    Pregga skrev 2010-03-16 08:12:42 följande:
    Ni var på samtal med soc, MEN försökte hon polisanmäla det? vad en soc tant tycker å vad en åklagare tycker-överrensstämmer inte alltid!
    Ja, hon ringde t.o.m polisen och bad dem "hämta hem mig" för jag hade "rymt", det hon inte tänkte på var att jag hade adressändrat så de kunde inte direkt hämta mig. Hon försökte t.o.m polisanmäla honom för att han bjudit mig på EN cigarett vid ett tillfälle, men det gick inte så särskilt bra.
  • Bubbis10
    Plutteli skrev 2010-03-16 08:17:28 följande:
    Jo, i just mitt fall var det ju dels olagligt för att jag inte var med på det, men framförallt olagligt för att jag var i beroende sits då han var min lärare, så det hade liksom varit olagligt oavsett. Dock är det ju extremt extremt ovanligt att en person döms för att ha haft frivilligt sex med en minderårig om det inte handlar om just en uttalad beroende sits (typ en lärare som i mitt fall). Säger faktiskt mer om rättens syn på sex med folk under 18 än lagens syn på det hela...
    Asså det e ju helt horibelt!!! Att det ska vara så lätt att utnyttja ngn sexuellt å komma undan med det, skrämmande ju! Denna flickan som jag var med på hennes rättegång. Hon sa ju tom där att hon var med på det, men rätten ansåg att hon var så ung att han manipulerat henne, påverkat henne å hennes omognad.
    Själv så skulle jag ha ihjäl den som va på min dotter så. hua.....
Svar på tråden Min vidriga man