• Anonym (Äcklad)

Min vidriga man

Har varit tillsammans med min man i 3 år och vi ska ha ett barn om 17v. Jag fick för en tid sen veta att min man hade en sexuell förbindelse med en väldigt ung tjej innan vi träffades och nu vill jag inte se honom längre. Hon var då 15 år och han va 30år både olagligt och vidrigt. Dom hade sex 2 gånger och träffades ytligare 2 gånger plus att han hade kontakt med henne under våran första tid tillsammans. 

Sen hade hon en sida på en sexdating sida som han tydligen inte kunde låta bli att vara inne och titta på dagligen istället för att anmäla till sida att hon va minderårig. Han påstår att han ångrar sig och att han inte ville ha nåt med henne att göra men kunde inte motså henne och att han egentligen tycker att hon är ett ungt ludder eftersom att hon hade flera än han under samma tid.

Jag vet inte hur jag ska göra, han är en go kille gentligen och tar väl hand om mig och min son som är 8 år gammal men jag känner ju med mig själv att jag inte kan leva tillsammans med en vuxen man som har haft sex med en sån ung tjej. Jag blir äcklad när han tar i mig vill inte ens se på nonom längre. Hatar mig själv för att jag har släppt in denna man i mitt liv. Jag och han hade disskuterat igenom sånt här innan vi blev tillsammans och jag förklarade för han att jag inte vill ha såna män i mitt liv då jag själv blev fruktansvärt sexutnyttjad av äldre män när jag var liten och han sa att han inte gjort sånt men nu kommer det fram ändå.

Hur vanligt är det att ni äldre män tänder på så pass unga tjejer????

• Svar på tråden Min vidriga man
  • Astarte
    Shadilly skrev 2010-03-16 01:47:17 följande:
    Och jag säger att det är mest troligt att det föreligger ett problem. Att det är så pass ofta förekommande att det föreligger problem att man faktiskt ska utgå ifrån att det gör det och sedan bli glatt överraskad om man råkar stöta på någon vuxen som sätter på en flicka som inte gör det av egoistiska skäl.
    Ja, men då ligger du ju ändå en bit ifrån det argumentet jag gick in i tråden för att bemöta, vilket var:
    "Och de som säger att de själva blev tillsammans med 30 nånting män när de var 15-16 själva och har barn med dom osv nu hade jag rekomenderat att hålla ett öga på era män, de verkar ju dras till barn. Kanske låter taskigt, men ni verkar ju inte inse det själva att ni inte var mentalt (och fysiskt) vuxna vid den åldern".
    Det är skillnad på att det är något sjukt i att unga har sex med äldre och att det är ett tecken på att något formodligen är fel, om än aldrig så starkt. Det är det här och endast det här jag valt att bemöta, att det med nödvändighet skulle vara något fel.
  • Plutteli
    Pregga skrev 2010-03-16 08:20:43 följande:
    Asså det e ju helt horibelt!!! Att det ska vara så lätt att utnyttja ngn sexuellt å komma undan med det, skrämmande ju! Denna flickan som jag var med på hennes rättegång. Hon sa ju tom där att hon var med på det, men rätten ansåg att hon var så ung att han manipulerat henne, påverkat henne å hennes omognad. Själv så skulle jag ha ihjäl den som va på min dotter så. hua.....
    Ok, ja hos oss resonerade de som så att jag var 17, jag borde ha vetat vad som var på gång och gjort större motstånd om jag inte ville, och OM jag ville så hade jag ju inget att klaga på..typ. Det som kändes extra jävligt för min del var att det ca 2 månader efter min anmälan kom på nyheterna att det nästan samtidigt i grann kommunen (som sköts av ett annat polisdistrikt) kommit in en liknande anmälan från en tjej som också utnyttjats av en lärare, men hon var 15-16 när det hände och inte 17, så hon visste tydligen inte alls vad hon sysslade med eller vad som hände, trots att hon upprepade tillfällen gått hem till läraren och varje tillfälle slutat i sex. Jag tycker det är asbra att den läraren dömdes, men det känns skit att jag som utsattes i en annan stad bara 6 mil bort fick ett helt annat bemötande ala "Skyll dig själv"...
  • Bubbis10
    BlommyNess12 skrev 2010-03-16 08:20:27 följande:
    Ja, hon ringde t.o.m polisen och bad dem "hämta hem mig" för jag hade "rymt", det hon inte tänkte på var att jag hade adressändrat så de kunde inte direkt hämta mig. Hon försökte t.o.m polisanmäla honom för att han bjudit mig på EN cigarett vid ett tillfälle, men det gick inte så särskilt bra.
    haha att anmäla ngn för att gett en cigg kanske e å ta i även för mig. men polisen gjorde inget då? fast du var minderårig?? låter så konstigt när jag ser på mina egna erfarenheter....
  • Kali B
    Anonym skrev 2010-03-16 08:01:51 följande:
    Jag har inte läst svaren utan svarar bara på TS. Jag tycker att du överdriver.. inget snack om saken. Du har ju gått in i ert förhållande med vetskapen om detta så varför börja gnälla nu..? Och att tända på en 15-åring..  ja.. är det så jäkla konstigt egentligen? En 15-åring kan lätt se ut att vara både 20 och 25...  Och helt ärligt...   det är inte så långt tillbaka i tiden som kvinnorna fick sin första barn i den åldern och faktiskt räknades som kvinnor.. Hade detta handlat om någon som såg ut som ett väldigt litet barn...  typ späd..  inga bröst eller andra vuxna attribut så hade det varit äckligt..  Men för dig verkar åldern vara det avgörande och det är ju trams om något. Jag hade tyckt det var äckligare om han tänt på och velat ha en 30-åring som gjorde sitt bästa för att se ut som 10...  DÅ är man ju knäpp eftersom det är det barnlika man vill åt....
    Många män tänder på tonåringar just för att de är tonåringar.
    Gör ett fejk konto och gå ut på vilket populärt ungdomsforum som helst.
    Vuxna män, allt från 20 till 65 kommer att kontakta dig, och det snabbt.
    Jag har nämligen gjort ett sådant konto för att kolla säkerheten på en sida, och hur vanligt det är att vuxna män söker tonåringar för sex.
    Jag utgav mig för att vara 14, ibland 16, könen var olika ,men spelade ingen större roll.
    Efter fem minuten var det så många olika män som var intresserade att jag hade svårt att hinna svara.
    Det vanligaste var om jag var intresserad utan äldre män och gillade att dricka sprit.
    Dom kunde nämligen och gladeligen bjuda mig på det, och ta lite sexiga foton.
    Sen får man se vad som händer...
    Vissa var mer rakt på och sa direkt vad de ville göra.
    Så dessa män ser en siffra, tex 15 år och tar en kontakt.
    Det är sällan det är av misstag.
    De flesta är gifta och har barn.
    Älskade Ophelia 20081025 --- Sagogryn BF 20100515
  • Shadilly
    Astarte skrev 2010-03-16 08:21:29 följande:
    Ja, men då ligger du ju ändå en bit ifrån det argumentet jag gick in i tråden för att bemöta, vilket var: "Och de som säger att de själva blev tillsammans med 30 nånting män när de var 15-16 själva och har barn med dom osv nu hade jag rekomenderat att hålla ett öga på era män, de verkar ju dras till barn. Kanske låter taskigt, men ni verkar ju inte inse det själva att ni inte var mentalt (och fysiskt) vuxna vid den åldern". Det är skillnad på att det är något sjukt i att unga har sex med äldre och att det är ett tecken på att något formodligen är fel, om än aldrig så starkt. Det är det här och endast det här jag valt att bemöta, att det med nödvändighet skulle vara något fel.
    och jag tycker som sagt att man ska utgå ifrån att det är något fel eftersom det endast är i undantagsfall det inte är det.
    Jag skriker inte. FL:s teknik tolkar gemener och versaler fel när inlägg postas med Symbian.
  • Bubbis10
    Plutteli skrev 2010-03-16 08:24:56 följande:
    Ok, ja hos oss resonerade de som så att jag var 17, jag borde ha vetat vad som var på gång och gjort större motstånd om jag inte ville, och OM jag ville så hade jag ju inget att klaga på..typ. Det som kändes extra jävligt för min del var att det ca 2 månader efter min anmälan kom på nyheterna att det nästan samtidigt i grann kommunen (som sköts av ett annat polisdistrikt) kommit in en liknande anmälan från en tjej som också utnyttjats av en lärare, men hon var 15-16 när det hände och inte 17, så hon visste tydligen inte alls vad hon sysslade med eller vad som hände, trots att hon upprepade tillfällen gått hem till läraren och varje tillfälle slutat i sex. Jag tycker det är asbra att den läraren dömdes, men det känns skit att jag som utsattes i en annan stad bara 6 mil bort fick ett helt annat bemötande ala "Skyll dig själv"...
    Asså jag blir för en gng skull målös.....hur kan det slå ut så olika?!
    Klart som Fa* att han aset skulle blivit dömd för det han gjorde emot dig! Hm, ibland får man ju känslan av att vi kvinnor e en allmän egendom å fritt villebråd! Fy det e så man mår illa....
  • Bubbis10
    Kali B skrev 2010-03-16 08:44:15 följande:
    Många män tänder på tonåringar just för att de är tonåringar.Gör ett fejk konto och gå ut på vilket populärt ungdomsforum som helst.Vuxna män, allt från 20 till 65 kommer att kontakta dig, och det snabbt.Jag har nämligen gjort ett sådant konto för att kolla säkerheten på en sida, och hur vanligt det är att vuxna män söker tonåringar för sex.Jag utgav mig för att vara 14, ibland 16, könen var olika ,men spelade ingen större roll.Efter fem minuten var det så många olika män som var intresserade att jag hade svårt att hinna svara.Det vanligaste var om jag var intresserad utan äldre män och gillade att dricka sprit.Dom kunde nämligen och gladeligen bjuda mig på det, och ta lite sexiga foton.Sen får man se vad som händer...Vissa var mer rakt på och sa direkt vad de ville göra. Så dessa män ser en siffra, tex 15 år och tar en kontakt. Det är sällan det är av misstag. De flesta är gifta och har barn.
    Men det är ju ett riktigt sjukt beteende hos dessa män, å att pedofeli flödar på internet e ju ingen nyhet, men fruktansvärt att så många på tråden ser det som acceptabelt! En flicka på 15 år är just det-en flicka! Ett barn, en vuxen man skulle inte ens titta på henne. Sen när man läser i tidningar om hur andra flickor i arabländer å dyl gifter sig i den åldern så blir det ramaskrik, å pedofil mm. Ändå sitter samma människor här inne å försvarar asen???!!!
  • Anonym (Sant...)
    Pregga skrev 2010-03-16 08:54:30 följande:
    Men det är ju ett riktigt sjukt beteende hos dessa män, å att pedofeli flödar på internet e ju ingen nyhet, men fruktansvärt att så många på tråden ser det som acceptabelt! En flicka på 15 år är just det-en flicka! Ett barn, en vuxen man skulle inte ens titta på henne. Sen när man läser i tidningar om hur andra flickor i arabländer å dyl gifter sig i den åldern så blir det ramaskrik, å pedofil mm. Ändå sitter samma människor här inne å försvarar asen???!!!
    Men du verkar inte heller helt normal.

Det är INTE pedofili att tända på en 15-åring!

Och att en vuxen man inte ens skulle titta på en flicka... hahahahahaha!!!!

Jag lovar att din man kollar in "flickor" när du inte ser.

Vad är problemet? Känner du dig gammal och ful i jämförelse med snygga tonåringar? Verkar nästan så.

Rent biologiskt så e ju en 15-åring som mest fruktsam och attraktiv, klart att män kollar. Du har ju problem med dig själv.
  • Bubbis10
    Anonym (Sant...) skrev 2010-03-16 09:04:49 följande:
    Men du verkar inte heller helt normal.Det är INTE pedofili att tända på en 15-åring!Och att en vuxen man inte ens skulle titta på en flicka... hahahahahaha!!!!Jag lovar att din man kollar in "flickor" när du inte ser.Vad är problemet? Känner du dig gammal och ful i jämförelse med snygga tonåringar? Verkar nästan så.Rent biologiskt så e ju en 15-åring som mest fruktsam och attraktiv, klart att män kollar. Du har ju problem med dig själv.
    *skratt* nej jag har inga som helst problem med mig sj :) är mkt lycklig med min tillvaro tack {#lang_emotions_smile} Men med tanke på ditt aggressiva tilltal så mår du nog inte så bra själv! Min man tittar på unga flickor säjer du? asg...å det vet du för enl dig så är alla män likadana utan undantag? Klart att min man ser om det kommer en snygg kvinna, han e ju inte blind å jag tvingar han inte att gå med skygglappar :)
    Lika mkt som jag ser att en annan man kan se bra ut! MEN nu pratar jag om vuxna människor! Min man är 41 år å skulle aldrig titta på en 15 årig flicka, å skulle han se ngn annan man flörta med en så ug tjej å mannen ifråga  e vuxen så hade han reagerat som en normal man gör! Han skulle ifrågasätta vad fan han håller på med!!
    jag känner mig varken gammal eller ful å är inget av det {#lang_emotions_smile}
    Jag är mkt lycklig ska du veta, men du verkar inte må så bra själv.....
  • Bubbis10
    Anonym (Sant...) skrev 2010-03-16 09:04:49 följande:
    Men du verkar inte heller helt normal.Det är INTE pedofili att tända på en 15-åring!Och att en vuxen man inte ens skulle titta på en flicka... hahahahahaha!!!!Jag lovar att din man kollar in "flickor" när du inte ser.Vad är problemet? Känner du dig gammal och ful i jämförelse med snygga tonåringar? Verkar nästan så.Rent biologiskt så e ju en 15-åring som mest fruktsam och attraktiv, klart att män kollar. Du har ju problem med dig själv.
    Du måste ju vara mkt ung själv då du resonerar som du gör, vilket förklarar dina påhopp! klart att en ung flicka vill få bekräftelse å du är inget undantag!
Svar på tråden Min vidriga man