• Anonym (Äcklad)

Min vidriga man

Har varit tillsammans med min man i 3 år och vi ska ha ett barn om 17v. Jag fick för en tid sen veta att min man hade en sexuell förbindelse med en väldigt ung tjej innan vi träffades och nu vill jag inte se honom längre. Hon var då 15 år och han va 30år både olagligt och vidrigt. Dom hade sex 2 gånger och träffades ytligare 2 gånger plus att han hade kontakt med henne under våran första tid tillsammans. 

Sen hade hon en sida på en sexdating sida som han tydligen inte kunde låta bli att vara inne och titta på dagligen istället för att anmäla till sida att hon va minderårig. Han påstår att han ångrar sig och att han inte ville ha nåt med henne att göra men kunde inte motså henne och att han egentligen tycker att hon är ett ungt ludder eftersom att hon hade flera än han under samma tid.

Jag vet inte hur jag ska göra, han är en go kille gentligen och tar väl hand om mig och min son som är 8 år gammal men jag känner ju med mig själv att jag inte kan leva tillsammans med en vuxen man som har haft sex med en sån ung tjej. Jag blir äcklad när han tar i mig vill inte ens se på nonom längre. Hatar mig själv för att jag har släppt in denna man i mitt liv. Jag och han hade disskuterat igenom sånt här innan vi blev tillsammans och jag förklarade för han att jag inte vill ha såna män i mitt liv då jag själv blev fruktansvärt sexutnyttjad av äldre män när jag var liten och han sa att han inte gjort sånt men nu kommer det fram ändå.

Hur vanligt är det att ni äldre män tänder på så pass unga tjejer????

• Svar på tråden Min vidriga man
  • Anonym (Sant...)

Jag är 36 år och har haft sex med måååånga 18-åringar.

Vad är problemet liksom? Pinsamma är vad ni är här inne.

• Bubbis10
    Anonym (Sant...) skrev 2010-03-16 09:47:42 följande:
    Hahaha... fängelse??? Våldtäkt???? Läs på lagen för fan innan du skriver såna dumheter!Sen att ni inte vet vad en pedofil är... läs på!Om ni tycker det är sjukt att attraheras av en 15-åring, som kan vara utvecklad precis som en vuxen kvinna, då är det NI som har problem.Var länge sen jag läste så många idiotiska inlägg.Men hycklare finns det gott om. Ni kvinnor som tror att er man ALDRIIIIG skulle kunna tända på en tonårstjej, NI ÄR LURADE!
    Du har ju en riktigt skev å sjuk syn på vad som är ett barn å inte! tycker seriöst att du borde söka hjälp. Du verkar ju vara en sådan som sj fluktar efter ungar eller så e du en sj! Men ngt fel är det! Ja man e byxmyndig som 15 år, men man är inte myndig för övrigt. Under 18 år så är man minderårig! Som jag skrev tidigare i tråden så var jag med på en rättegång då en tjej på 17 år hade haft sex med en äldre kille å han blev dömd! inte för våldtäckt men seuellt utnyttjande.

Den som är totalt LURAD e ju du själv! För mig så låter du som en oerhört bitter pers. kanske du sj blivit dumpad för en yngre??
  • konkelbär
    Astarte skrev 2010-03-16 09:49:46 följande:
    Tack, blev nästan lite rädd att fler tyckte det var något fel på oss och att det är peddo-varning på min man eftersom jag var 17 när vi träffades.
    Det är bara vanlig, kristen moral som får människor att tycka och tänka hit och dit utan egentliga belägg.

I många kulturer gifter sig 40-åringar med 9-åriga småflickor. För dessa småflickor är det en ära, den största dagen i deras liv.

I andra kulturer anses en åldersskillnad på 10 år vara skamligt.

Allt beror på kultur, etik och moral.

Men om vi ska se till människan som ett djur: Människan blir könsmogen mellan 10-18 år beroende på individen och könet. Man är sedan könsmogen till 40-50 års ålder. Män ännu längre. Det betyder att det naturliga vore att en könsmogen människa ligger med en annan könsmogen människa.

Skammen och moralen är en av människans värsta uppfinningar. För om moralen inte sa att det vore fel av en 15-åring att ligga med en 30-åring, skulle INGEN heller känna skam kring det.
  • Plutteli
    Anonym (Sant...) skrev 2010-03-16 09:52:56 följande:
    Jag är 36 år och har haft sex med måååånga 18-åringar. Vad är problemet liksom? Pinsamma är vad ni är här inne.
    Görs det på ett schyst sett ser inte jag heller nått problem. (hade själv en älskare som var 52 när jag var 19..)
  • Bubbis10
    BlommyNess12 skrev 2010-03-16 09:50:54 följande:
    Jo jag KAN faktiskt förstå min mamma idag, tro det eller ej, haha. Men den stora skillnaden är att OM jag skulle få en dotter och det skulle hända mig, så skulle jag nog inte börja gapa och skrika och förbjuda det första jag gjorde. Jag skulle be om att få träffa objektet för förälskelsen, och bilda mig en egen uppfattning. Jag skulle nog gärna se att de träffades hemma hos oss mesta delen av tiden, och jag skulle vilja se till att han var vettig. Var han helt ovettig och ute efter att utnyttja min dotter skulle han ju inte ens komma till dörren och parkera sig i soffan och prata så där hade jag haft mitt svar på en gång, och hade väl antagligen blivit helt tokig då också. Men inte innan dess. För det skadar relationen mor/dotter ganska mycket.
    haha ok, men du kan ändå förstå din mamma idag :) jo jag kan förstå vad du menar med detta inlägget, men känslor är inte alltid rationella...ens för en mamma som bara ser sitt barn, råka illa ut innan det ens har hänt! Vi funkar så, för det mesta {#lang_emotions_wink}
    Jag är 36 år och har haft sex med måååånga 18-åringar.Vad är problemet liksom? Pinsamma är vad ni är här inne.
    Där kom föklaringen till din sjuka syn på saker å ting! jag har inget mer å tillägga, ditt inlägg nu talar för sig själv!
  • Plutteli
    konkelbär skrev 2010-03-16 09:54:09 följande:
    Det är bara vanlig, kristen moral som får människor att tycka och tänka hit och dit utan egentliga belägg. I många kulturer gifter sig 40-åringar med 9-åriga småflickor. För dessa småflickor är det en ära, den största dagen i deras liv. I andra kulturer anses en åldersskillnad på 10 år vara skamligt. Allt beror på kultur, etik och moral. Men om vi ska se till människan som ett djur: Människan blir könsmogen mellan 10-18 år beroende på individen och könet. Man är sedan könsmogen till 40-50 års ålder. Män ännu längre. Det betyder att det naturliga vore att en könsmogen människa ligger med en annan könsmogen människa. Skammen och moralen är en av människans värsta uppfinningar. För om moralen inte sa att det vore fel av en 15-åring att ligga med en 30-åring, skulle INGEN heller känna skam kring det.
    Nåja, det är faktiskt ganska ovanligt att dessa 9 åringar verkligen vill gifta sig och ha sex med en gubbe. Men de intalas av sin kultur att det är bra och att det bara är att bita ihop för ärans skull. Vi hade det lika dant här förr. Bara för att det förekommer vissa saker på vissa ställen betyder det inte att det är rätt.
  • Bubbis10
    Jag är 36 år och har haft sex med måååånga 18-åringar.Vad är problemet liksom? Pinsamma är vad ni är här inne.
    Om du nu anser attd et du gör är RÄTT, så varför vara anonym? du står väl för vad du gör?
  • Bubbis10
    Plutteli skrev 2010-03-16 09:57:37 följande:
    Nåja, det är faktiskt ganska ovanligt att dessa 9 åringar verkligen vill gifta sig och ha sex med en gubbe. Men de intalas av sin kultur att det är bra och att det bara är att bita ihop för ärans skull. Vi hade det lika dant här förr. Bara för att det förekommer vissa saker på vissa ställen betyder det inte att det är rätt.
    men jisses, nej verkeligen inte-det är som att säja-jaa pedofeli förekommer så då e det ju ok!!!! öh, nej det e det inte. Detta va nog bland de dummaste inläggen jag läst, ja det du svarade på.
  • BlommyNess12
    Pregga skrev 2010-03-16 09:57:15 följande:
    haha ok, men du kan ändå förstå din mamma idag :) jo jag kan förstå vad du menar med detta inlägget, men känslor är inte alltid rationella...ens för en mamma som bara ser sitt barn, råka illa ut innan det ens har hänt! Vi funkar så, för det mesta Där kom föklaringen till din sjuka syn på saker å ting! jag har inget mer å tillägga, ditt inlägg nu talar för sig själv!
    Jo, jag vet att vi mammor funkar så. Men med facit i hand skulle jag nog inte vilja utsätta mitt barns och min relation för den skadan om det inte var absolut nödvändigt. Det har gjort både mig och min mamma ont, skadan är tyvärr permanent även om det känns lite lite bättre för varje år som går.
  • konkelbär
    Plutteli skrev 2010-03-16 09:57:37 följande:
    Haha, nja riktigt så enkelt är det inte. Men tänk vad enkelt det vore att säga att västvärldens alla påhitt och regler är de enda rätta Faktum ÄR att de allra flesta flickor i mellanöstern som gifts bort av traditionella skäl ser det som en stor ära. De är invaggade av sin kultur, precis som vi är invaggade av vår kultur i många avseenden. Varför skulle annars så många skrika pedofil om en 30-åring som ligger med en 15-åring?

Och nej, bara för att det förekommer saker på olika ställen, behöver det inte vara rätt. Därmed också sagt att vad som förekommer i väst inte heller behöver vara rätt.

Personligen tror jag moral och etik gör lika mycket skada som nytta, oavsett var man kommer i världen.
Svar på tråden Min vidriga man