järfällatråden 9
Mirjam: OJ!!!! Stackars Fanny!!! Gud vad läskigt! Vad skönt att bebis är livlig därinne iaf, de är ju väldigt skyddade därinne....
LillaT: Hoppas att allt går bra idag och att du har din lilla pojk hos dig snaaaart och att du inte behöver hosta så mycket! KRAMAR i MASSOR!!!! Tänker på er!
Vad skönt att höra att det är fler av er som har det där dåliga samvetet.... Jag vet ju allt förnuftsmässigt att det är bra med syskonrelationer, och att man har glädje av varandra senare i livet och allt det där, jag menar jag har ju två syskon med komplicerade relationer till, men jag älskar dem ju jättemycket. MEn samtidigt vet man ju att om inte föräldrarna är noga och tänker på hur man gör när man får syskon så får barnen sår för livet.... Jag vill ju bara att GUstav ska fortsätta vara ett tryggt och lyckligt barn!
Och det var inte ngn propp i foten heller, bara vätska.... som av ngn anledning är mer i ena foten än i den andra..... Jag har SKITFULA fötter nu! De ser ut som värsta elefantfötterna... jag menar SÅ tjock är jag inte... ![]()
Och nu en amningsfråga, Jag har ju inte jätteproblem med amningen , hon verkar äta rätt bra och få i sig och så, och nu när jag pumpar bort övertrycket går det bättre för henne att få tag ordentligt, MEN det gör fortfarande väldigt ont när hpn börjar suga..... vad kan man göra åt det? Och när går det över? Har ju inte sår på brösten eller så.... vill bara att det ska sluta göra ont...