järfällatråden 9
Men Mirjam Hjärtat mitt!!! Förstår att det känns konstigt och tungt... du har ju berättat en del så förstår att det är blandade känslor... Skickar dig tusen kramar!!!!!
Men Mirjam Hjärtat mitt!!! Förstår att det känns konstigt och tungt... du har ju berättat en del så förstår att det är blandade känslor... Skickar dig tusen kramar!!!!!
utteröga: jag har inboxart dig!
VÄnta måste bara fråga, utomhusteater, vad innebär det? Sitter man på filatr och myser eller är det liksom mer stolar och så, frågar för vi måste ju ha med Agnes och det funkar ju bara om det är lite avslappnat med filtar och picnic och så....
vad tror du då? Skulle det gå att ha med en bebis? var inne på hemsidan och tänkte maila infomailen där, men tänkte att den kanske går till dig?
Toppen!!! Magnus kommer att bli jätteöverraskad!
Tack Tack tack! Vad glad jag är nu!
Och vad skönt med barnvakt för er!! Njut ordentligt!!!
Glad midsommar tjejer!!! Hoppas att ni alla får en toppenmidsommar med sol och grill och allt som hör till!! Här hemma har midsommar börjat bra för Agnes sov 6!!!!! timmar i sin egen säng i natt!!!
Och det på bara bröstmjölk!!! Jag känner mig utvilad!
Syster: fy vad tråkigt!!! Puckon som skäl! BLÖÄ!!
Mirjam: Sött
LillaT: Låter som en toppen dag!
Utteröga: Det låter också trevligt!
Här på landet firar vi med barnen, igår gjorde vi en midsommarstång och dansade runt den, sedan åt vi tårta och sedan satte Magnus och jag upp stdusmattan åt barnen så nu hoppas det massor! Magnus är väl... måttligt road.... av att stå och vakta så att de bara är en på mattan åt gången
Min farmor är här och vi har det jättetrevligt (än så länge....
)
Hej på er!
Nu är vi hemkomna f¨rån landet! Lägenheten är somen bastu och Gustav är pigg som en mört eftersom han sov två timamr i bilen påvägen hem, MEN det är semester!!! Udnerbart!!!
Utteröga: Oj, inte kul med ngt där..... hur har det gått, med prickar, värden, magen insektsbett och inget avtal? Vi fick biljetterna i dag iallafall och ser sååååå mycket fram emot att åka ut till fjäderholmarna på onsdag!
Hoppas bara att det inte regnar!
LillaT: Ja det är en sådan studsmatta med nät kring, fast vi har inget nät än, det ska inköpas, och jag gillar egentligen inte näten,det känns soma tt det blir en falskt trygghet, och så har man inte koll ordentligt på barnen.... Det sker ju rätt mycket olyckor med de där mattorna varje år.... Men samtidigt är det ju väldigt bra för barnen att hoppa! Jag vågade mig faktiskt upp på den idag också... och hoppade lite.... inte så mycket måste ju fortfarande vvara lite försiktig.... men det var iaf skoj
Och just det Lilla T: Grattis till Tor på 4 veckors dagen idag!
Syster: Hoppas det löser sig med ekonomin..... inte kul det där....
BM: Vad härligt att ni gillade akalla by!
Hade de en plaskpool där? Låter roligt!
Vad säger ni om en träff på torsdag? Ngn som kan då?
Nu ska jag ta en dush och försöka svalka av mig lite och sedan gå och lägga mig med hela familjen i dubbelsängen... det blir nog lagom varmt....
Utteröga: Be inte om ursäkt för att du skriver mycket! Det är roligt att läsa! Hoppas att insektsbettet går ner nu! Och hoppas att V inte får tillbaka sina prickar, jg tycker inte att det låter som soleksem.... jag har ju haft det sedan jag var liten, och det börjar alltid där solen varit på som starkast och huden är tunn.... oftast på armarna.....
Syster: Trist att du inte hittade ngt på rean! Jag är däremot jätteglad att det finns stora storlekar!
Insåg att jag är dagvill när jag förelsot torsdag för träff.... vi har barnvakt hela dagen för G så vi ska passa på att viiiiiiila. Fredag däremot låter som en bra dag att komma till kalhällsbadet! Vilka är på då rå?
Baddate vid kalhällsbadet
Flingan +bebis+vild 3 åring +semesterledig karl