Inlägg från: flingansnö |Visa alla inlägg
  • flingansnö

järfällatråden 9

Shit vad ni är duktiga med julklappr! Jag har knappt börjat!!! Nu får jag ångest.....

• flingansnö

Machina: jag ska bara prata med Magnus om vad han tycker.  Skönt att inte du heller börjat så mkt. Jag är däremot en stort fan av julen älskar att lyssna på julmusik och bara ha det lugnt och varmt och skönt.

• flingansnö

Tip: Förstår verkligen din känsla om autismen... vi borde ses och prata, hur ser dina dagar ut? Jag har inga problem att komma ut till dig dagtid.

machina: Har kollat med maken och han tyckte det ar helt ok att sälja ståbrädan. Jag kan komma förbi hos dig ngn dag med den så får vi prova på vagnen innan du slårt till.

• flingansnö

LillaT: Jag tar gärna en prommenad på Torsdag!

• flingansnö

LillaT: Det funkar, lämnar ju vid nio så kan komma efter det.

Här hemma tog jag mig för med att lägga golv! Det är roligt, jag tröttnade verkligen på vårt gamkla slitna golv. Blev inspirerad av ert golv Mumrik.

• flingansnö

Utteröga: Grattis på födelsedagen.....
    ag
    LillanT: Insåg just att jag absolut inte kan gå promme på torsdga... vi har tid på autismcenter då.... Men jag kan de andra dagarna i veckan.  kan du då?

• flingansnö

LillaT: Japp i morgon kan jag! samma tid?

MAchina: tänkte 150kr. När passar det för dig? Dagtid eller kvällstid?

• flingansnö

LillaT: Jag går och lägger mig nu, men du kan väl skicka ett sms i morgon bitti ifall vi ska gå på promme. Jag kan på onsdag annars också. Loggar nog inte in på datorn i morgon innan lämningen så sms är bästa kontaktvägen.

• flingansnö

mumrik: Jag tar gärna nya LCHF recept! Bra jobbat med minus 6. Jag började ju efter Agnes dop, och är på -6 sedan dess.... men jag har ju haft rätt rejäla svackor också.... men nu har vågen börjat sega sig neråt igen. Målet är 2 kg till innan jul, då är jag på vikten jag hade när jag blev gravid.

machina: Jag kan komma förbi på fredag efter att ha lämnat på fsklan, det blir vid 9.30. Funkar det eller är det för tidigt? För då kan jag isåfall komma vid halv två istället.

• flingansnö

Hörrni, är det ngn som är i behov av en tv-bänk? Sitter och lägger ut den på blocket nu, men vill helst bli av med den IGÅR, så jag drar i alla trådar jag har! Den är fin och bra, men vi har möblerat om.... MEdnas jag ändå frågar har jag en hoppgunga också, som A har tröttnat på Om ngn är sugen...

Svar på tråden järfällatråden 9