Inlägg från: flingansnö |Visa alla inlägg
  • flingansnö

järfällatråden 9

Therese: Det var jättehärligt! Vi var på bio och såg nya Harry potter, vi låg i sängen och åt plockmat och godis och drack mousserat, och bara vilade! Vi satt länge uppe i bastun och i baren i spat och njöt av utsikten och av att bara få sitta där i morgonrock och njuta! Vi var också ute på stan och flanerade, var på julmarknad i gamla stan och hade det mysigt. Det hade gått bra för svärfröäldrarna att ha båda barnen, men jag saknade Agnes massor!! Vaknade på natten och letade efter henne.... flera gånger... men bra övning inför resan till boden i januair....

• flingansnö

lillagrodan: Härligt med barnstolen! Men vad konstigt att inte BVC kunde ordna en tid åt er hos ngn av deras läkare. Skönt att du fick en tid iaf.

LillaT: Härligt med lite shopping!

Jag vill också börja träna... men det får nog bli i ett annat liv tror jag.... jagvar så peppad i höstas, men nu orkar jag inte ens gå ner till ica

Här hemma har jag iaf lyckats stäna av vattnet, och skriva loss det gamla hadnfatate. nu ska jag försöka ta bort det från väggen, och se om jag kan montera det nya.... hoppas det.... för det är lite opraktiskt att inte ha ngt vatten....

• flingansnö

utteröga: Jag vet inte det jag.......

Jag blir så trött!!! Har lyckats ta bort det gamla handfatet och kollat så att det nya passar. Nu ska jag försöka ansluta blandaren.... men det är olika dimension på de gamla rören och de nya..... suck.... blir så trött......

• flingansnö
    BackinBlack skrev 2010-12-08 16:22:44 följande:
    Oj. Bauhaus-akuten..?

ja.... det får nog bli det...... suck......

• flingansnö

hörrni, jag är inte duktgi, jag är naivt dumdrisitg.... herregud!!!  ja ja, nu jag iaf fått bort den gamla muttern....

• flingansnö

mumriksfru: Härligt!!! Duktiga ni och duktiga Selma!!

LillaT: Jag går gärna en prommenad på fredag vid 10: Vart ska vi ses?

Här hemma tröstar jag mig med ett glas vin, helt emot min diet, men vaffan! Efter att ha slitit hela dagen har vi fortfarande inget handfat på plats.... ja ja, det får bli en sen kväll..... har iaf fått en koppling nu som antagligen ska funak.... men jag är inte säker än....  Att det ska vara så svårt att byta handfat.....

• flingansnö

Hörrni, jag ska på meandi party på lördag hos Marina som hänger här ibland. Är det ngn som vill hänga på? Vore kul om vi blev några fler. Det är kl 18 pålördag och vi dricker lite glögg och myser lite medans vi tittar på kläderna.

• flingansnö

Jag hoppar nog prommisen i morgon, eftermiddag är inte så bra tid för mig....

Utteröga: Hurra för Vincent!!   Hoppas att allt går bra hos läkaren, men har ni börjat på riktigt nu att utöka familjen? Och hur har det gått med grannarna från hell?

• flingansnö

Lina: Testade lchf pizzan och den blev jätteäcklig.....

• flingansnö

mumrik: Ja, jag tyckte det också, när jag smakde din hemma.... hur gjorde du med degen?

utteröga: Skönt att den blivit mindre! Lycka till i bebisverkstan!

Ang mitt badrum så sitter det nya handfatet uppe nu. Det är större än det gamla och inte sprucket. det ser helt ok ut, dock så lutar det lite, vilket vi har insett har med konsollerna att göra. Det är gamla konsollerna, så antagligen så ltuadee det gamla handfataet också, men det märktes inte för det var mindre... nu ska vi försöka hitta nya badrumsmöbler också....

Svar på tråden järfällatråden 9