Inlägg från: flingansnö |Visa alla inlägg
  • flingansnö

järfällatråden 9

Mumrik: Du klarar det!!!!  Men förstår din ångest!  Kram!

Judit: 150 tänkte jag. Kan komma förbi ngn dag efter fsklämningen.

Machina: Jag är hemma med båda barnen i morgon, men har inget emot att ta en sväng med bilen förbi dig. Du kan väl inboxa adress och mobilnummer så kan vi höras av den vägen?

Kan för övrigt berätta att jag fick VG på tentan!!!!! HERREGUD!!!!! Jag är såååååå glad!!!

• flingansnö

Machina: Ok, du kan väl skriva här ifall du fortfarande vill testa vår.  Och du absolut INTE världens sämsta mamma!! Har dock dåligt med tips påv ad du kan göra... kanske lite julpyssel? Eller ta fram granen?

• flingansnö

judit: det är ok. den ligger mest och skräpar nu.  ha det så skönt på Gotlnad!

• flingansnö

LillaT: Vad roligt med julfest! Hoppas att huvudvärken ger med sig!

Här hemma klättrar vi på väggarna!! Eller iaf jag och G. Han drar fram ALLT och lägger i hög på golvet.... sen vill han inte leka med det och inteheller städa undadn.... suck.... Mange har dessutom bilen så jag kan itne ens åka iväg och handla....

• flingansnö

LillaT: Fy vad läskigt med skåpet!! Tur att ingen gjorde illa sig! Men du måste ha blivit rädd!

• flingansnö

Godmorgon!

IDag tyckte Agnes att det var en bra tid att stiga upp kl fem,... hoppas att det inte håller i sig! Tur att datorn finns så att jag kan sitta här och dricka kaffe en stund...

IDag ska vi på 4-års kontroll med Gustav. Det ska bli roligt! Undrar om han vill delta alls.... Sen ska vi skicka ett paket till en gammal kompis till magnus som har en insamlign på facebook att man ska skickca godis till henne, så på onsdag ska hon gå upp till Neo på uppsala sjukhus med det, för att de föräldrar som tvingas fira jul där också ska få lite julstämning! 

Igår rullade jag alla julköttbullarna, och fick upp granen och en hel hög med julpynt! Det är jättehärligt! Nu äntligen har jag lite julstämning!

Utteröga: Vad kul att den är bra! Kanske man ska försöka få tag på bijetter....

Lillagrodan: Jag läser (läste) engelska på södertörns högskola.

• flingansnö

mumrik: Välkommen tillbaka! Och vad härligt att Selma fattat hur flaskan funkar!

Lillagrodan: Jag känner henne inte alls, Mange har gått i skolan med henne fär länge sedan tror jag. Jag vet inget alls om hennes historia, men förstår ju att hon har personlig koppling. Tycker tanken är så himmla fin.

• flingansnö

LillaT: Fyraårskontrollen gick sådär. Gustav ville inte samarbeta.... men han gjorde en del grejjer iallafall, och jag lyckades få honom att mäta sig och väga sig iaf. DE kollar ju synen också, och där ville han verkligen inte samarbeta, så vi vet inte om han ser dåligt eller helt enkelt inte ville delta, så hon skickade en remiss till en ortopitist (?) för bättre koll. Vi får väl se hur det går.... tänkte bara "inte det också!!!"

Idag lämnade jag iaf en glad G på förskolan, de ska ha kalas för honom idag! Jag hade också gjort iordning en påsae med lussebullar (som jag bakade i natt...) och ett kort till pedagogerna. Tycker de ska veta hur mkt vi verkligen uppskattar vad de gör för G!

LillaT: Höärligt med träning och gran!

• flingansnö

Steffi: Hoppas verkligen att ni klarrar er från magsjuka! Stackars din pappa!!

LillaT: Jag börjar bli van nu att han inte samarbetar... men visst är det jobbigt. Han är nu 116cm lång och väger 26kg. Det är lite för mycket i vikt, men annars helt ok. Tycker dock att det börjar bli svårt att köpa kläder, för vi måste ju köpa 122/128 till honom nu, och det är ju jättestort, men 116 är alldelses för litet   Hur lång är I?

Vi satt igår kväll och gjorde ett bildspel på Gustavs 2010 som vi ska visa på kalaset idag. Och hjälp vad det har hänt grejjer! ( i år också ) Han har verkligen förändrats och utvecklats vår kille! Han hade en period i våras innan vi fick psykologkontakten, när han var ganska inåtvänd och verkligen inte kunde betee sig, men sedan vi fick mer kunskap har vi kunnat träna med honom och nu är han ju glad och go och social (eller ja....) igen!

Nu sitter han framför sitt älskade specialagent OSO och äter russin, och dricker saft! Snart ska vi åka till Bro simhall och leka men först ska han få öppna sina paket!   Ikväll blir det kalas för släkten.

• flingansnö

Godmorgon!

Vi hade en underbar födlsedag igår! Gustav var lycklig! Han fick en massa saker, men det som jag tror är mest uppsklattat iaf just nu är microfonen med stativ som han fick av oss!   Vi hade toppenkul på badhuset också, kan verkligen rekomendera Bro simhall! (kul att träffa dig lillagrodan! )

Nu står han här och drar i mig och vill ha frukost så jag måste gå. Idag blir det iaf shopping!!

Svar på tråden järfällatråden 9