järfällatråden 9
idag blir det nog dock både chips cola och godis...... men det får man när man är sjuk.... Så det så!
idag blir det nog dock både chips cola och godis...... men det får man när man är sjuk.... Så det så!
Lillabebban: LCHF var toppen för mig de veckor jag klarade av det, men jag klarar inte ett liv helt utan kolhydrater. Däremot gjorde det attjag fick en mer normaliserad kolhydratsreaktion eller vad man ska säga. Numera blir jag illamående om jag äter två baguetter på en gång! SÅ var det inte innan! Och jag tror att jag ska köra en vända till under våren.
LillaT: 1000 kcl är rätt lite, men jag har jättelåg ämnesomsättning så om jag ska klara att gå ner så är det det som krävs. Fast jag äter ju inte så lite varje dag. Det är målet bara!
Lillabebban: Det är nog bara träning som hjälpermot degmagen.... min mage är inte vacker kan jag lova!!!
Tip: Trist att vara hemma med sjuka barn. Hur har det gått för er med Elliot och diagnosen? Har ni fått komma till autsismcenter? Vad säger förskolan? Har du fått in VB-ansökan? Vad sägs om att ses nästa vecka eller veckan efter? Hur ser det ut för dig? Jag kommer såklart ut till dig!
LillaT och Tip: Till våren när jag har fått upp flåset lite mer och vågar lite mer kan vi springa tillsammans!
Tip: Hm..... en hel mil känns för långt.... fem km i höst kan jag kanske klara av.....
Mumriksfru: Vårruset är jag med på! Kul!
Jag mår lite bättre idag, ingen feber, men vaknade i morse med jordens slemklump i halsen, hade svårt att andas.... tryckte i mig lite av barnens medicin och somnade om. Nu mår jag betydligt bättre!
Det ser lovande ut inför träffen i morgon, hoppas att det håller i sig!
Gick in på vårrusets hemsida och kollade, det verkar som att det går två dagar i stockholm, den 24 och 25:e maj. Jag väljer nog helst den 25:e om det är ok, eftersom Agnes fyller 1 år den 24:e!!! Verkar som att man måste vara 6 personer för att bilda en grupp och få en picnicpåse. Vilka är på?
Vårruset 25/5
Flingan
Härligt nu behöver bra en tjej till! Det ska vi väl kunna ragga upp?
Här hemma kom farmor och farfar och hämtade G. Vid halv tolv hade jag matat och lagt A. Sen somnade jag och vaknade för 10min sedan! Nu har jag hunnit dusha och nu hör jag hur A protesterar. Är hon inte fantastisk som bara sover!?
Underbart! Jag är en ny människa!
Härligt Lina! Då är vi sex personer! ![]()
11.30 blir bra vid entren tycker jag! Du är Selma fortfarande sugen på ett par cheap monday jeans i stl 74?
Mumrik: Ha ha ha, jag vet hur det kan vara! Då åker de ner i påsen med försäljningskläder! (om ingen annan är sugen förstås...
)
Jag får se hur det blir i morgon. GUstav är febrig igen, så han kan inte gå på fsk, men farmor och farfar vill gärna ha honom. Om han är någorlunda ok kommer de vid 11 och hämtar honom och så kommer jag isåfall ner efter det. OM jag är frisk nog. Är ju feberfri nu men man vet aldrig hur det känns i morgon!