MammaAlex skrev 2010-05-19 15:02:21 följande:
Sephiroth: Som alternativ till bärstol finns ju sele. Alexander trivs bra i sin sele, då får han vara med uppe ochd et blir som att man bär honom. Inte skoj att känna sig innestängd. Jag var hos en kompis idag som hade BF i måndags. Hennes karl låter inte henne gå iväg själv för han tror att vattnet ska gå då..... Jag försökte säga att det ju säkert finns massor med människor runt omkring som hjälper till om det skulle hända. hon var i alla fall tacksam för att vi kom och slog ihjäl några timmar åt henne=) Förresten är det någon som har koll på vad som gäller med fritids? Hennes sambo har en dotter sedan ett tidigare förhållande, nu hade de sagt på fritids att dottern inte fick vara där när hon är hemma med liten... Kan det vara så fast att hon inte har vårdnaden om barnet? Pappan jobbar ju. Mamman är sjukskriven för att hon blir stressad av att söka jobb vilket skulle innebära att dottern ska vara på fritids varannan vecka....
Jo vi hade sele, men det orkar jag då sannerligen inte med. *s* Var så sjukt tungt att bära så, plus att det kändes extremt obehagligt. Men tack för tipset. =)
Vi har vart ute i två timmar utan större problem. Visst gnällde han, men det var mest på hemvägen när han började bli för trött igen. När vi kom hem åt han en halv stor burk hipps nudlar.

Plus ca 60-90 ersättning! Jippie! Hoppas han fortsätter äta så här bra. Jag hade inge frukt i maten idag. *s*
Bubba80 skrev 2010-05-19 13:18:41 följande:
Är det nån som kör GI nu? Vem var det som tipsade om en sida med bara GI recept... hittar inte adressen... den verkade ju så bra Har äntligen lyckats övertala gubben om att bara äta GI med mig... underlättar om man gör det tillsammans. Så slipper man laga 100 olika rätter Nästa vecka ska jag till doktorn och kolla min sköldkörtel som jag tror jag har problem med Känner mig svullen i hela kroppen, som typ när man man gravid o hade massor med vätska i kroppen. Och inte går jag ner något i vikt heller... Snarare upp. Tror jag gått upp 2 kg... jäklar vad surt =( Deppigt värre ju...
Tror det var Pamsa? Annars finns det massor av bra sidor om du googlar.

Skönt att karln ställer upp på diet, och hoppas att du får reda på vad som strular för dig. =)