pamsa skrev 2010-05-19 22:59:07 följande:
hej tjejor! Nu har jag packat klart inför imorgon här....det har gått i ett idag kan jag säga. Grattis till alla som har lyckats med viktnedgång:) och till oss andra...Vi ger inte upp än! Snart kommer vi med få bort våra extra kilo;) Det var nog jag som hade en sida, jag har ett par och jag kör för det mesta GI mat. här kommer några länkar: den här sidan innehåller meny för 1 vecka
www.topphalsa.se/maten/recept/artiklar/2007/g... här finns det lite mer blandade recept
www.recepten.se/kategori/gi_recept.html Sephirot: Kan du inte ge bort nån upplevelse, typ boka biljett till stand up? radeklev: Alicante, Torrevieja...blir sååå avundsjuk på dig!!! Där har jag spenderat sååå många somrar:) JAg kommer inte ha tillgång till nät nu när vi sticker iväg, så kommer inte alls hänga med under dom här dagarna:(... hur ska detta gå till utan er?! heheheh Hoppas alla får en härlig vecka och en kanon helg kram på er brudar
Haha, jag har måånga kilon att gå ner för att vara lika smal som vissa av er. ;) Men snart under 70 kilo, och jag är ca 168cm lång. Såå, iaf borta med all övervikt snart. Sen är det fintrimmet kvar.
Tack för alla presenttips. Hittar dock inte något som verkar passa. En trisslott är sådant som han får ändå flera gånger i månaden, eftersom han älskar att skrapa och spela. Så det känns lite B på en födelsedag.
Knubbe12 skrev 2010-05-19 23:39:47 följande:
Härligt med viktnedgång! Jag börjar faktiskt må lite dåligt nu, huvudvärk och "spykänsla". Ska man verkligen kunna överleva enbart på dessa jäkla "shakes"?! I går kväll drack jag en, i morse blev det gi-frukost, till lunch, middag och kvällsfika en drink (och nu menar jag en dietdrink...). Har dessutom ätit två bananer och en morot under dagen. Får se hur jag mår i morgon... Ska träna i morgon eftermiddag. Får se om jag orkar... Dessutom har det varit så hiskeligt varmt att jag säkert förlorat en massa vätska trots att jag varit noga med att dricka vatten. Hm...present... Gillar han smycken? Typ ett snyggt armband, piercing eller något liknande. Ett presentkort på en helkroppsmassage. En prenumeration på någon tidning han gillar. Nä, det står helt still i skallen...
Ge inte upp!! Det är alldeles för lätt att ge upp de första dagarna, när man mår skit. Tänk på att det är kroppens sätt att protestera mot det du gör mot den. ;) Den vill att du ska äta, men det vill inte du eller hur? För du vill gå ner i vikt!

Du vinner! (Skitlätt att säga, men asjobbigt att göra, ahahahha)