Hellie skrev 2012-03-04 15:30:29 följande:
Till k g, det tog mer än 3 månader innan jag kom under 2. Tog lång tid men så hade jag 550tusen hcg när komplett mola upptäcktes i gravidvecka 14. :(
Usch Jag har fortfarande jättesvårt att acceptera att detta sker av slumpen...min kille och jag är 29 och 27 har ett friskt barn sen tidigare och inga tidigare missfall Har läst någon studie om brist på A-vitamin..? Men nä jag vet inte, man kanske söker efter svar man aldrig kommer att få.
Av den lilla information som finns att hitta på internet verkar det ju vara rena slumpen, men man får känslan av att det är ett relativt outforskat område ändå. Får väl lita på att det inte är något som ligger hos föräldrarna eftersom det ändå är ovanligt att det händer fler gånger än en. Jättehögt hcg du hade! Tur att det ser bra ut nu i alla fall, hoppas det fortsätter så.
Är nyss hemkommen från en nära vän som fått bebis för tre dagar sedan. Är så himla glad för deras skull, men gud så jag önskar att allt hade gått bra för oss och att jag haft en bebis i magen nu. Längtar ju efter en sån där liten godbit! Som tidigast blir det augusti som vi får försöka igen och det känns så långt borta nu. En hel sommar emellan..