Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Sprang precis ett för mig långpass 11km och det kändes bättre än förra gången jag gjorde det
. I vecakn blir det lite kortare pass blandat med intervaller. JAg hann precis ute innan solen gick ner idag. Kändes härligt!
Nu springer isold over gatorna i NYC!!
Hon ar val nanstans i Brooklyn nu kan jag tanka mig. Kanske hon har hittat in i Queens redan.
Vi kollade pa starten pa TV, och det ar sa himla maktigt att bara se det, det maste ju vara helt fantastiskt att verkligen vara dar.
Solen skiner och det ar val en 10 plus, om det inte vore for att jag just klamt i mig en ostomellet med stekpotatis och skall jobba om 3 timmar sa skulle jag sprungit ut sjalv. Nu far jag borja pa nytt i morgon i stallet.
Jag har hittat byxor forresten. Nike har tydligen olika langd pa sina byxor. Jag vet inte varfor jag inte hittade det sist jag var och letade. Ja-ja, nu vet jag for framtida behov.
Heja Isold :)
Å, heja Isold! Min stora idol!
Jag har varit på gruppträning för första gången på många år. Då klämde jag till med ett bodypump-pass som lär kännas ordentligt i morrn.
Har sprungit lite sporadiskt också, har sååå svårt att motivera mig den mörka årstiden.
Har också problem me vaderna.. snälla, förklara tåhäv för mig!!
Tack snälla ni för alla lyckönskningar! Det var en otroligt häftig upplevelse att springa genom New York! Bitvis öronbedövande jubel och jag fick gåshud och tom tårar i ögonen på ett ställe för att stämningen var så fantastisk! Jag tog det lite lugnare än i Sthlm eftersom träningen inte varit på topp och det kändes bra ända tills det var typ 3 km kvar då orken tog helt slut. Jag är jättenöjd med tiden ändå, 3:21:15 och plats 332 av damerna
återkommer med mer detaljer när jag kommer hem, nu väntat några dagars sightseeing och shopping!
Grattis, Isold!!
Ni som undrar över tåhäv/vadträning - kolla in den här broschyren. Den jobbar jag utifrån, den förklarar 'böjt knä' och varifrån hälseneproblem oftast stammar.
http://www.skane.se/upload/Webbplatser/Hassleholm/nya%20hässleholm/dokument/halsena_061127.pdf
Rövardotter: Och hur känns det idag? Det brukar vara värst två dagar efter, vet du..
Jag har precis börjat om med Body Pump igen, så jag vet exakt hur ont man brukar få i kroppen.. *skrattar*