• Waimea

Löpartråden 13

Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!

Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.

• Svar på tråden Löpartråden 13
  • rövardotter73

Måste vara delrapportera en för mig skön träningsvecka.

Söndag, lift it (skulle ha varit bodypump men intr. var sjuk), måndag, löpning, tisdag promenad, onsdag 90 min gym, torsdag 1500 m simning, fredag spinning.

Så skönt.

Är också så himla impad av Isold och så undrar jag vart Gaby har tagit vägen???

Trevlig helg go vänner

• isold2003

Hej hej! Hemma igen och jag firade det med att springa Vintermaran i Sala idag Flera från klubben skulle åka så jag kunde lika gärna hänga med. Benen var inte helt fräscha förstås men jag kände mig ändå stark och tog mig runt på godkända 3:26 någonting. En rolig dag med goda vänner Innan vi åkte hem från NY hann vi med en återhämtningstinda i Central Park och inköp av ett par lättviktsskor från Saucony. Waimea, vad kul med polisutbildning! Kör hårt! Vill man något är det alltid värt att satsa på det! Kattstugan, hur är det med knät? Kan/kunde du tävla i helgen? Rövardotter, vilken skön träningsvecka Tack alla snälla för era grattis till NY marathon!!

• Kulta17

Isold, du är helt galen!

Mannen min säger att det var nog inte samma tjusning att springa i Sala som i Ny eller??

Jag vill springa, men kommer inte ut. Vädret här i Malmö är blåsigt, blåsigt och åter blåsigt Dottern ska till kompis imorgon så kanske jag och mannen kan peppa varandra och ta en runda tillsammans!

• isold2003

Kulta, ja lite galet var det att springa maran idag.. Och din man har rätt, inte riktigt lika glammigt som New York heller Förstår att det tar emot att komma ut när det är så blåsigt, låter klokt att ta sällskap

• mamsingen40

Jag håller med, blåsten är min största fiende när det gäller att kommaut överhuvudtaget.
    Själv var jag ute och sprang ca 7km i snön i går.   Det hade kommit ganska mycket nysnö så det var sådär himla tyst och stilla.Himla härligt! Fast jag äralltid lite rädd att springa i snö, jag ärrädd för att ramla så det går ju inte så snabbt men härligt var det

• Kattstugan

Mamsingen, oh nu blir jag lite avundsjuk! Det är så mysigt att springa i nysnö, när den är sådär orörd och fin

Isold: back in business märker jag Tufft! Vilka Saucony blev det? Jag är ruskigt förtjust i både mina A4:or och Fastwitchen! Enda nackdelen är väl hålen i sulorna - blir ganska blött om fötterna så här års Tyst

Waimea: hur går det med rehabandet? Känner du att det har blivit något bättre?

Mitt knä krånglar vidare så något mer tävlande blir det inte den här säsongen, men det gör inte så mycket. Har ingen större lust att helvila dock, så jag tränar på lite grann ändå fast mycket försiktigare än vanligt. Igår hade vi lockat hit ett gäng kompisar från olika håll för gemensam träning och middag hemma hos oss. Väldigt trevligt

Rövardotter, vilken bra vecka! Du är alltid så flitig när du sätter igång!

• Kattstugan

Och jag saknar också Gaby!! Var är du?

• julmusten

Hur ser man vilka Saucony man har egentligen?? Jag har ett par, men vet inte vilka det ar. De ar dock bra sa jag tankte bara ta med mig dem och be om ett nytt par nar jag behover handla nya!! Det ar lite bokstaver darbak pa halen, skall jag titta pa dem?

• julmusten

Haha, snacka om att jag ar vack. Jag har Asics ju!! Inte undra pa att jag inte visste vad det var for sorts Saucony jag har!

Svar på tråden Löpartråden 13