Löpartråden 13
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Hej och välkomna till löpartråd nummer 13!
Här hör alla med ett löpintresse hemma oavsett om man är nybörjare, elitsatsande eller bara nyfiken.
Såklart vi ska skryta om våra träningspass, precis som Waimea skriver blir man ju jättepeppad av att läsa om alla andras prestationer! Hur det ser ut på Facebook har jag ingen aning om, har aldrig varit inne där, så gammaldags är jag..
M o e, vad härligt att det fungerade att springa trots kylan! Du har gott om tid att ta igen förlorade upplevelser med vinterlöpning
Det blev transportjogg till och från jobbet igår igen för min del. Sitter just nu och funderar på om jag ska orka ge mig ut på en runda idag eller inte. Hoppas att ni får en fin nyårsafton allihop! Vi ska traska över till våra kompisar lite senare och laga middag ihop, brukar blir riktigt mysigt!
Igår blev det planderad vilodag och idag blev det vilodag av ren slöhet.
Nu vill jag bara önska alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
Kulta, ja, jag maste ta tag i hans atande pa natterna, men just nu sa ar jag sa trott att jag inte orkar gora nagot som kommer gora mig annu trottare i nagra veckor, (for jag kan nog latt rakna med att inte fa sova alls pa en fem, sex natter). Dessutom sa ar han ju inte direkt tyst om han inte far valling och vacker resten av familjen, det kanns sa orattvist mot dem att de skall behova lida med.
Men, men, det blir ju battre en dag. Dottern sov katastrofalt hon med, det ar sa vara barn ar tydligen!!
Och nar de ar sjuka och far tander sa blir det extra jobbigt, och sonen har varit sjuk typ hela december, sa there you have it!
Jag tror mina foraldrar kom med planet i alla fall, sa jag skall val forsoka pyssla tag lite har hemma och sen aka och hamta dem. Kanske att jag kan komma ut pa en runda i morgon redan?? Fast det ar ju klart, min man ar ledig, vi kommer nog gora nagot hela familjen da...
Gott Nytt Ar alla, 2011 det blir bra det!
Gott nytt år allihopa ♥
Julmust: Kanske ni kan lösa avvänjningen med att ni tar ett par dagar var så du slipper vara ensam om det. Det är ju oerhört påfrestande att ta den striden.
Jag hade vilodag igår för nacke/axelns skull och idag blir det nog också lungt!
Yay, jag kom ut idag!! Det var inte langt, bara kanske 2,5 km, men jag fick rort pa mig i alla fall. Guuuud sa skont det var.
Kulta, det ordnar sig. Han hade en helt OK natt i gar bara for att jag klagat sa!!
Jag klarar av att ga upp tva ganger per natt, men nar det blir 5-6 sa blir man lite seg. Vi bor valdigt litet och barnen delar rum, sa det handlar inte enbart om att fa honom att sova hela natten, det handlar i mangt och mycket om att resten av familjen skall fa sova ocksa. Han ar valdigt mammig, sa jag ar lite radd att det skulle ta langre tid om min man tog halva natterna, an om jag bara gjorde det sjalv, men vi far se hur jag kanner nar det val galler.
Nu ligger min mamma med honom, det verkar ga sadar. Jag far val ga in och lagga mig med honom da... Eller na, kanske han lugnade ner sig.
Waima: Har lagt till dig som joggkompis ![]()
Hade planer på jogg i fredags, men hann inte. Igår blev det lugnt MEN idag är det dags för 2011 - ska nu bara komma tills kott. Man kan inte klaga på vädret här i Malmö = ca -1, sol och snön är borta från cykelbanorna.
Kulta och isold: nu har jag hittat er på jogg. :) Jag letar bra tävlingar till 2011. Ett par millopp hade jag tänkt och så skulle jag vilja få till en halvmara.
isold: Vet du om det blir Västerås halvmaraton i år igen?
Blev en kortrunda på 4 km i solen. Hann inte mer, men det kändes bra
Kulta: jag trodde jag redan lagt till dig på jogg. Det borde du väl se? Annars ska du ha fått ett meddelande av mig här på FL för ett par timmar sen. Där står mitt namn.